Toon posts:

snel neerhalen met isdn :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje is het huis uit en heeft nu kabel internet en wij niet, maar dat boeit niet want wij d'loaden gewoon bij hem met Citrix ICA (hij draait win2k advanced server ;)) en dan komt hij af en toe eens langs met een paar cdtjes vol met software >:)!

Zijn er nog meer mensen die deze handige manier van d'loaden handhaven, want dat roelt nl en hebben jullie nog handige tips hiervoor? :)

Verwijderd

uhhh ja en??

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
Uhm, kan je het wat duidelijker uitleggen, hoe het precies werkt ??

Verwijderd

dus.................:?

Verwijderd

= The end =

Verwijderd

Topicstarter
Tis eigelijk gewoon pcanywhere alleen dan op grotere afstand alleen gaat het sloom en dat vind ik niet leuk.

Weet iemand dus hoe je dat op kan lossen of die 8kb/s niet genoeg?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Volgens mij bedoelt hij dat hij via een Citrix-client de desktop/PC van zijn broertje op afstand overneemt en vervolgens via diens kabelverbinding allerlei vage meuk download? Die ziet het dan staan in een of andere download-dir, brandt er een CD van en neemt die in de weekends mee naar huis. Toch :?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 december 2000 22:26 schreef Tachyon het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat hij via een Citrix-client de desktop/PC van zijn broertje op afstand overneemt en vervolgens via diens kabelverbinding allerlei vage meuk download? Die ziet het dan staan in een of andere download-dir, brandt er een CD van en neemt die in de weekends mee naar huis. Toch :?
in 1x goed :)

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Gewoon in 1 keer 10 divxjes naar je ftp lecechen ( je zou ipv win2k server een ftp op kunnen zetten ) en dan lekker zelf downen :)

http://www.xbmcfreak.nl/

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 08:01

ralfbosz

xm create bosz -c

Moeilijk en langzaam ;) Gewoon Linux installeren met WebMin en je kunt met elke browser de pc bedienen en downloads starten. C'est tres simple ;)

rm -r *

Pagina: 1