Toon posts:

fan lawaai oude ati radeon allin wonder>slopen die hap?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Op mijn mobo zit nog een oude ati radeon all in wonder videocard (ATI 6500 ofzo?)
De fan daarvan maakt een enorme herrie en begin er echt een hekel aan te krijgen.
Heb al meerdere malen met een schaar in mijn hand gezeten om die draadjes door te knippen? Maar.............is dat verstandig? Las ergens op een website dat die kleine fannetjes sowieso weinig koeling bieden. Heb mijn pc totaal niet overclocked, draai een celeron 1.7, dus allemaal low-specs. Echt voor gamen gebruik ik 'm zelden en als ik dat ooit toch ga doen, heb ik sowieso een snellere kaart nodig toch? dus.....met deze specs, maakt het wat uit of ik de fan sloop of niet?

bedankt alvast voor reacties!

Verwijderd

je zou het kunnnen doen, maar laat dan een case fan er op blaazen voor de zekerheid

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

En PCI fanneke doet wonderen, een fannetje in een PCI slot verpakking dus, die de warme gelijk afzuigt!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Zijn die pci-fannetjes dan wel een beetje stil en maken die niet van die hoge gierende geluiden?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 12:41:
Zijn die pci-fannetjes dan wel een beetje stil en maken die niet van die hoge gierende geluiden?
Nee, die vallen niet echt op tussen de andere casefans. Tuurlijk maken ze wel wat geluid maar het valt allemaal best mee!

There is no place like ::1