Toon posts:

Wireless lan met 2 Sweex USB sticks?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me afgelopen weken laten voorlichten bij media markt en deze hebben mij 2 USB sticks van Sweex verkocht om daarmee een draadloos netwerk op te zetten.

Nu ik beide sticks geïnstalleerd heb, kom ik er niet meer uit. Ik krijg geen verbinding tussen beide.

Is dit een instellingsfout van mij, of kan er uberhaupt geen verbinding zijn tussen 2 usb sitcks?

Alvast bedankt... _/-\o_

• noma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08 13:34
En wat heb je dan al geprobeerd?

Verwijderd

moet kunnen. heb je aangevinkt dat het computer-to-computer (ad hoc) is?

Verwijderd

Topicstarter
Euhmzzz...

Ik ben nog helemaal niet thuis in het lan gebeuren, dus kan je me zeggen hoe ik al die instelling kan wijzigen, want met de beperkte handleiding kom ik er niet uit...

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Wanneer je een verbinding wilt tussen twee WLAN devices moet je een ad-hoc netwerk opzetten ipv een infrastructureel netwerk (dit is voor met een accesspoint).
Hoe je dit precies instelt is afhankelijk van de driver of bijgeleverde software, maar daarover is genoeg te vinden op GoT. (Tip: kijk eens in de FAQ)

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Met twee usb sticks moet je met 1 een ad hoc verbinding opzetten en de ander als ad hoc connecten.
Probeer dat eerst zonder web key en al het andere gebeuren.
Daarna uitpuzzelen hoe je de hele handel kunt beveiligen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/p2p_wlan.JPG

Verwijderd

Ja, zie gunhead.

Voor meer vragen: search, onze mooie FAQ en Google. Ik zie érg weinig initiatief - dat je er geen verstand van hebt is geen excuus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.