Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Probeer maar
nee volgens mij moet je ff goed kijken of ie socket A compatible is .. anders heb je 2 duron's
nee volgens mij moet je ff goed kijken of ie socket A compatible is .. anders heb je 2 duron's
er valt niet veel incompatible te zijn. er moeten natuurlijk geen pootjes op de koeler zitten omdat er op een duron ook pootjes zitten en dan krijg je een tussenruimte = kaboem. maar dat is gewoon iets wat je ziet.
Sure dude... naja luister maar naar hem
zal je duron niet overleven
ik beschouw mezelf toch als iemand die er verstand van heeft, als jij het beter weet moet je het natuurlijk zeggen, maar ik heb nooit erg veel verschil gezien in de bevestiging van een socket7/socket370/socket a cooler. ik gebruik ze redelijk door mekaar, weer eigenlijk niet eens wat welke cooler die ik dan pak officieel is, en ik heb nog nooit een processor beschadigd of opgeblazen.Sure dude... naja luister maar naar hem zal je duron niet overleven
je moet natuurlijk altijd wel gewoon je verstand gebruiken bij het bevestigen van een coolertje, als je ziet dat het niet gaat dan gaat het niet en je moet niets forceren (al kan het wel nodig zijn om wat veel kracht te zetten bij het aandrukken van het clipje, helemaal bij original intel boxed coolers)
Verwijderd
tja als het een socket cooler is past ie(een m8 van mij heeft een spire op zijn k62 350@500;)) die cooler pas op elke socket.
Ok hier de beter weter weer... waarom denk je dat er special voor socket A cpu's chrome orbjes en nep chrome orbjes zijn uitgebracht? Als iedere koeler universeel zou zijn dan zou 1 golden orb (ipv chrome orb) toch genoeg zijn? Ik heb hier voor me neus zo'n nep orbje voor een fc-pga cpu en die ga ik dus NEVER op een socket A cpu rammen.. probeer het maar eens en luister naar het gekraak van de core van je duron/t-bird..
probeer jij het maar
ik heb nog nooit gekraak gehoord en heb er toch vandaag ook weer 2 coolers op gebouwd
ik heb nog nooit gekraak gehoord en heb er toch vandaag ook weer 2 coolers op gebouwd
Maakt mij niet uit als je me niet gelooft.... als de starter van dit topic maar niet zo dom is om z'n golden orb op een socket A cpu te rammen...
Pagina: 1