Beste Game Keyboard?

Pagina: 1
Acties:

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:22
Hallo,

Nergens op Internet zijn echt goede reviews van game keyboards te vinden. Wat is jullie ervaring met keyboards? Welk keyboard is prijs/kwaliteit gezien het beste volgens jullie?

Alvast bedankt voor de reacties

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:23
zins ik mijn zwarte logitech heb wil ik niks anders.. (pff..weet zo niet eesns meer welke het is.. met schrollknop aan de linkerkant en volumeknop bovenaan)

https://wren.co/join/Devian

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Devian schreef op 29 februari 2004 @ 11:14:
zins ik mijn zwarte logitech heb wil ik niks anders.. (pff..weet zo niet eesns meer welke het is.. met schrollknop aan de linkerkant en volumeknop bovenaan)
Logitech Internet Navigator SE
Ik heb er ook... 2
Uberlekkere keyboards.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Persoonlijk vind ik de compaq tikplankjes wel fijn (liggen er hier 2). Zowel om gewoon op te typen als om mee te gamen.

Ook mijn logitech wireless keyboard tikt best lekker en kan ik ook goed (ondanks dat het draadloos is) erg goed mee gamen

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025
ik zit hier met een standaard logitech oem, speelt wel lekker alleen kan ik bij sommige games (bijv. Tony Hawk) de combinatie downarrow+rightarrow+andere knop niet gebruiken :S

kan iemand mij zeggen of die nieuwe ms/logitech bordjes dat ook hebben?

• Xof
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

C-BAS33 schreef op 29 februari 2004 @ 12:42:
ik zit hier met een standaard logitech oem, speelt wel lekker alleen kan ik bij sommige games (bijv. Tony Hawk) de combinatie downarrow+rightarrow+andere knop niet gebruiken :S

kan iemand mij zeggen of die nieuwe ms/logitech bordjes dat ook hebben?
Dit komt omdat het een ps2 toetsenbord is, dan moet je een usb toetsenbord hebben :)

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 11:25
ik gebruik de Thermaltake xaser III keyboard/mouse voor gamen en speeld heel lekker: http://www.thermaltake.com/keyboardMouse/1st/a1806.htm

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Pagina: 1