Toon posts:

Half verborgen Favorieten-lijst

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search-functie gebruikt, maar daar kwam ik niks tegen wat op mijn probleem slaat.

Als ik in m'n Favorietenlijst kijk (Win XP Prof.) via het startmenu is alles zichtbaar zonder "verborgen" delen die via een vertraging (of door op de pijltjes te klikken) openen.

Als ik in Internet Explorer 6 op Favorieten klik dan heb ik wel dat er delen van m'n lijst "verborgen" zijn en die worden zichtbaar op de bovengenoemde 2 manieren.
Hoe kan ik dit verhelpen?

Hieronder zie je een screenshot met mijn probleem

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/rx7turbo/tweakers/verborgen_zichtbaar.jpg

ps. Met ***KLIK*** op het plaatje bedoel ik natuurlijk 1x klikken op de pijltjes onderaan het Favorieten-menu

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 10:36 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jaaaahh... fijn he, die "persoonlijke menu's"...

Kun je uitschakelen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Rechtermuisknop op je taskbar, en dan properties, startmenu -> classic start menu -> customize -> onderste ofzo ;)

Succes :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik had persoonlijke menu's al uit staan.
Als ik 'm aanvink dan is m'n startmenu en m'n favorieten vanuit m'n startmenu ook vern**kt.

Dus dat is het niet!

Edit:
Ik heb het (voorlopig?) uit gekregen aan de hand van deze pagina.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 11:42 ]

Verwijderd

In Internet Explorer:

Tools > Internet Options... > Advanced > Enable Personalized Favorites Menu > Uitvinken

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1