Ik weet enigzins wel wat van netwerken af, maar ik ben benieuwd welk soort netwerk ik het beste kan opzetten met het bestaande apparatuur wat ik nu heb of dat ik nog wat moet bijkopen?
Echt relevante informatie over mijn "kwestie" kan ik hierover niet terugvinden in de FAQ..
Wat ik heb is:
1 Athlon1900+ (met 10mbps Nic - die indien nodig(?) als server zou kunnen fungeren)
1 Modem (Copperjet 810 (oud model) - die met een flash ook zou kunnen fungeren als Router)
1 Tablet-PC (HP TC1000 - met 801.11b en NIC)
Heb nog een paar vragen:
-Ik neem aan dat ik, om die 801.11b op de tablet aan de gang wil krijgen een WIFI accesspoint moet bijkopen, toch? Zou dat het geld waard zijn?
-Noobvraagje
: Als ik het hele verhaal vergeet van draadloos internet en de boel deel met behulp van de modem/router, moet ik dan 2 extra modems erbij hebben voor de PC en Tablet?
Echt relevante informatie over mijn "kwestie" kan ik hierover niet terugvinden in de FAQ..
Wat ik heb is:
1 Athlon1900+ (met 10mbps Nic - die indien nodig(?) als server zou kunnen fungeren)
1 Modem (Copperjet 810 (oud model) - die met een flash ook zou kunnen fungeren als Router)
1 Tablet-PC (HP TC1000 - met 801.11b en NIC)
Heb nog een paar vragen:
-Ik neem aan dat ik, om die 801.11b op de tablet aan de gang wil krijgen een WIFI accesspoint moet bijkopen, toch? Zou dat het geld waard zijn?
-Noobvraagje