Toon posts:

ik krijg m'n digitale foto's niet meer gerecovered!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat een ellende; twee compactflash-kaartjes van een gieg geven een foutmelding bij het opvragen van de RAW (CRW) bestanden! Met een demootje van Photorescue kreeg ik de bestanden terug maar kon ze niet saven (alleen na betaling); dus dan maar op zoek naar een crack. Gevonden, maar deze saved alleen de THM filetjes op de harde schijf, maar niet de CRW bestanden die het programma toch echt vind. Doe ik iets fout of ligt dit aan de crack? Heb er graag 39 euro voor over als het echt werkt, maar ben bang als ik het koop hetzelfde te krijgen.
Heeft iemand eenzelfde ervaring of een oplossing voorhanden?
De freeware van PC inspector werkt trouwens ook niet....

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11
Probeer eens een ander programmatje, cracks zijn illegaal en mogen hier dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
File recovery van PC inspector vindt wel de missing files, maar na het saven op de harde schijf kan ik ze toch niet geopend krijgen Smart recovery van dezelfde site en tevens freeware doet helemaal nix, terwijl dit programmaatje speciaal voor dit soort doeleinden gemaakt is, dus wordt ik er niet bepaald vrolijker van...

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 15:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Probeer GetDataBack for FAT eens, de demoversie kan wel bestanden openen die je vervolgens weer kunt opslaan in het programma waaree je ze opent.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 09:02
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 02:00:
File recovery van PC inspector vindt wel de missing files, maar na het saven op de harde schijf kan ik ze toch niet geopend krijgen Smart recovery van dezelfde site en tevens freeware doet helemaal nix, terwijl dit programmaatje speciaal voor dit soort doeleinden gemaakt is, dus wordt ik er niet bepaald vrolijker van...
Volgens mij haalt Smart recovery bestanden terug die verwijderd zijn van je CF kaart en niet bestanden die 'corrupt' (foutmelding) zijn.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

probeer deze eens: http://www.r-tt.com/

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 13:14

BaRF

bijna kerst

wij gebruiken op het werk ImageRescue en DataRescue en die werken meestal perfect. In sommige gevallen werkt helemaal NIKS van dat soort prorammas maar dan sturen wij ze naar onze importeur (Holst foto bv) en op de 1 of andere manier lukt het hun ALTIJD om de fotos terug te krijgen :D (als het kaartje niet echt stuk is uiteraard)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 11:46

T-Junkie

user brain not connected...

http://www.xs4all.nl/~bdegooij/REST2514.EXE
(blijft er even staan... als iemand anders hem wil hosten graag.. Of ergens in modrator-space)
Ik heb ooit deze ergens gevonden
Pagina: 1