Mijn nec 2500A wordt niet gevonden door Nero,dwz dat ik geen dvd branden kan aanklikken. Ook "deze computer"geeft hem aan als cd-rom station. Maar als ik er een dvd in doe geeft hij wel de goede capaciteit aan. In apparaat beheer wordt hij wel goed aan gegeven. Ik heb de search al gebruikt, maar werd er niet erg wijzer van.
Is die nero bij de nec bijgeleverd, of heb je deze bij een andere brander gekregen?
als je nero bij een brander krijgt bijgeleverd, dan is deze gekoppeld aan dat merk.
een brander van een ander merk werkt er niet bij.
als je nero bij een brander krijgt bijgeleverd, dan is deze gekoppeld aan dat merk.
een brander van een ander merk werkt er niet bij.
bedoel je bij nero6? Ik wilde een video dvd maken, een film dus en kon het ook zo eentweedrie niet vinden. Wel gevonden dus... je moet in het beginschermpje (smartstart) bovenaan dvd selecteren, en onderaan geavanceerde opties. Nu staat de video-dvd optie er wel bij. Als je daarop klikt kom je in het brandscherm om film-dvd's te branden.
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Heb je een geregistreerde versie van Nero?
Zo niet dan kan je uiteraard ergens in menu bij "choose recorder" alleen virtual device vinden....
Zo niet dan kan je uiteraard ergens in menu bij "choose recorder" alleen virtual device vinden....
Mmm, wat soms werkt is het apparaat ( de brander ) uit de hardware configuratie van windows te verwijderen en te herstarten....
Werkt bij mij tenminste!
Werkt bij mij tenminste!
There is no place like ::1
Verwijderd
Heb ik gehad met een CD-brander en een DVD-brander. De bijgeleverde Nero5.5 herkende de branders niet. Van alles geprobeerd, niets hielp. Een losse Nero5.5 of Nero6 was de oplossing. Die herkenden de branders wel.
Een versie die bij een bepaald merk brander wordt meegeleverd werkt alleen met dat merk (d.m.v. serienummer). Een ander serienummer is vaak de oplossing!Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 09:22:
Heb ik gehad met een CD-brander en een DVD-brander. De bijgeleverde Nero5.5 herkende de branders niet. Van alles geprobeerd, niets hielp. Een losse Nero5.5 of Nero6 was de oplossing. Die herkenden de branders wel.
webOS all the way!
Kijk ook eens op de site van Nero.
De Plextor van mijn vrouw werd ook niet herkend (terwijl Nero bij de brander geleverd was!).
Na een update'je werd de brander wél herkend.
De Plextor van mijn vrouw werd ook niet herkend (terwijl Nero bij de brander geleverd was!).
Na een update'je werd de brander wél herkend.
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Hmmm,ik heb dit probleem dus ook.Nu is het zowieso bij mij al een raar verhaal,ik heb m gisteren bij alternate gekocht,en toen ik de speler had ingebouwd en aangesloten,zag ik tot mijn stomme verbazing dat er een cd inzat.
Blijkbaar is deze speler teruggebracht,want er zat een gebrand cd tje in met nero versie 5.5.9.14 die gekoppeld is aan deze speler (staat er met viltstift opgeschreven).Ik heb nero geupdate naar de laatste versie,en nog ziet nero alleen maar de virtuele schijf.Ik heb net de dvd verwijderd uit apparaatbeheer,een reboot gedaan,en nog steeds niets.
Zou deze brander niet goed zijn,of ligt het nou aan nero 5.5??Moet ik een ander serienr intikken??
Blijkbaar is deze speler teruggebracht,want er zat een gebrand cd tje in met nero versie 5.5.9.14 die gekoppeld is aan deze speler (staat er met viltstift opgeschreven).Ik heb nero geupdate naar de laatste versie,en nog ziet nero alleen maar de virtuele schijf.Ik heb net de dvd verwijderd uit apparaatbeheer,een reboot gedaan,en nog steeds niets.
Zou deze brander niet goed zijn,of ligt het nou aan nero 5.5??Moet ik een ander serienr intikken??
Grote kans dat het aan nero ligt.
regel een nero full version (die dus niet gekoppeld is aan een bepaald merk).
en zorg er voor dat je minimaal versie 5.5.10.54 hebt, want vanaf dan wordt de 2500 pas ondersteund.
en zorg er voor dat je minimaal versie 5.5.10.54 hebt, want vanaf dan wordt de 2500 pas ondersteund.
je hebt gelijk,met nero 6 werkt ie,maar toch breng ik de brander morgen terug.Ik wil een nwe hebben,niet 1 waar een gebrand cd tje inzit.Ik vind €112,- meer dan genoeg,en dan wil ik geen 2e hands hebben.damster schreef op 29 februari 2004 @ 16:21:
Grote kans dat het aan nero ligt.
Pagina: 1