Toon posts:

Synthesizer

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ey..

Ik wil graag een synthesizer kopen (waarschijnlijk tweedehands). Ik wil er gewoon muziek op kunnen maken en ik wil 'm natuurlijk ook op mijn compie aansluiten. Kunnen jullie me vertellen wat ik het beste kan kopen en wat ik nodig heb? Uhhmmm... Geld groeit niet op mijn rug, maar ik vind het wel interessant om shit te horen over synthesizer die 10 mille waard zijn...

Verwijderd

Wil je echt een synth? Of is een keyboard voldoende? Zelf heb ik een Yamaha PSR620. De 620 is de opvolger, en die ondersteunt XG. Het schijnt dat onderhand de PSR9000 te krijgen moet zijn (kost iest van 5000 piek). Moet schitterend zijn (maar 'k heb 'm nog niet in levenden lijve gehoord).

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

De Roland D-20 is ook een mooi ding!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 14:37
Gewoon een goeie synth van Roland ofzo...tegenwoordig zitten daar zo verschrikkelijk veel geluiden in, en de softwarematige (analoge) synths zijn er in overvloed.. Hier moet je op zeker een aardige hit mee kunnen bakken! Mij lukt het in ieder geval ook...

Succes!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber