Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] notml tag in norml tag wordt toch geparsed

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:12

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik had het nog even in 1.9.2 willen testen ware het niet dat ik heel leuk phpmyadmin voor me neus krijg :D

anyway, als ik dit doe:

code:
1
[norml][ nohtml][/norml]

Dan wordt de nohtml tag hiertussen dus wel gewoon geparsed. Misschien geen bug maar juist een feature, aangezien ik ook kan bedoelen: ik wil geen rml en ook geen html, maar lijkt mij toch onjuist aangezien de nohtml tag zelf ook rml is, wat ik nou precies niet wilde (en ik zou het altijd nog andersom kunnen zetten indien ik dat wel degelijk bedoelde).

code:
1
[norml][ nohtml][/norml] test [norml][ /nohtml][/norml]

geeft:

[nohtml] test [/nohtml]

Terwijl dat imho

[rml][ nohtml] test [ /nohtml][/rml]

zou moeten geven

(ik merk trouwens zojuist op dat een enter achter een code tag ook echt een extra
geeft. Bij de quote tag wordt hier wel op gecontroleerd en doet ie dat niet)

.edit: damnit binnen in code tags parsed ie 'm dus ook :X Heb het even opgelost met een spatie

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 29-02-2004 01:04 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
.oisyn schreef op 29 februari 2004 @ 01:02:
Ik had het nog even in 1.9.2 willen testen ware het niet dat ik heel leuk phpmyadmin voor me neus krijg :D
Je verbindt dan zeker naar https://jeweetwelwat.net ipv http://jeweetwelwat.net ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Niet bewust, tenzij ik daarnaartoe werd geredirect :? Nu doet ie het wel goed ja idd.
De bug zit trouwens ook nog in 1.9.2 ;)

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 29-02-2004 15:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

nog steeds een bug?

[nohtml]

ja dus...

[ Voor 52% gewijzigd door crisp op 23-07-2004 18:21 ]

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ik denk dat dit een beetje kip en ei verhaal is omdat je binnen [ norml] tags nog steeds html kan posten, en dat uit zou moeten kunnen zetten. Dan kan je [ nohtml] voor je [ norml] tag zetten, maar dat is ook natuurlijk ook niet altijd even handig.
[ nohtml] heeft denk ik gewoon een speciale status als rml-tag, maar misschien wordt hij ook wel gewoon eerder geparsed dan de [ norml] tag, maar daar kan een paars mannetje vast wel antwoord op geven :)

wb de enter na een [ code] - dat moet Parse oplossen in de rml_code parser; voor quotes wordt inderdaad een callback gebruikt die ze eruit haalt.

Intentionally left blank

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
.oisyn schreef op 29 februari 2004 @ 01:02:
.edit: damnit binnen in code tags parsed ie 'm dus ook :X Heb het even opgelost met een spatie
Dat lijkt me toch niet echt gewenst, hoewel je 'm natuurlijk nooit binnen code gebruikt ;)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

*kick*

dit is nog steeds zo, en ik vind het maar wazig gedrag.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

fixed in 1.9.4

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.