Ik had het nog even in 1.9.2 willen testen ware het niet dat ik heel leuk phpmyadmin voor me neus krijg 
anyway, als ik dit doe:
Dan wordt de nohtml tag hiertussen dus wel gewoon geparsed. Misschien geen bug maar juist een feature, aangezien ik ook kan bedoelen: ik wil geen rml en ook geen html, maar lijkt mij toch onjuist aangezien de nohtml tag zelf ook rml is, wat ik nou precies niet wilde (en ik zou het altijd nog andersom kunnen zetten indien ik dat wel degelijk bedoelde).
geeft:
[nohtml] test [/nohtml]
Terwijl dat imho
[rml][ nohtml] test [ /nohtml][/rml]
zou moeten geven
(ik merk trouwens zojuist op dat een enter achter een code tag ook echt een extra
geeft. Bij de quote tag wordt hier wel op gecontroleerd en doet ie dat niet)
.edit: damnit binnen in code tags parsed ie 'm dus ook
Heb het even opgelost met een spatie
anyway, als ik dit doe:
code:
1
| [norml][ nohtml][/norml] |
Dan wordt de nohtml tag hiertussen dus wel gewoon geparsed. Misschien geen bug maar juist een feature, aangezien ik ook kan bedoelen: ik wil geen rml en ook geen html, maar lijkt mij toch onjuist aangezien de nohtml tag zelf ook rml is, wat ik nou precies niet wilde (en ik zou het altijd nog andersom kunnen zetten indien ik dat wel degelijk bedoelde).
code:
1
| [norml][ nohtml][/norml] test [norml][ /nohtml][/norml] |
geeft:
[nohtml] test [/nohtml]
Terwijl dat imho
[rml][ nohtml] test [ /nohtml][/rml]
zou moeten geven
(ik merk trouwens zojuist op dat een enter achter een code tag ook echt een extra
geeft. Bij de quote tag wordt hier wel op gecontroleerd en doet ie dat niet)
.edit: damnit binnen in code tags parsed ie 'm dus ook
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 29-02-2004 01:04 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.