Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FR] Link naar post in post-history

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18
Zat net naar een post-history per user te kijken (zoals deze), en het leek me nuttig als er ergens een linkje zat naar de/een post van de persoon van wie je de history bekijkt. Lijkt me ook niet zo lastig om te doen?

Rustacean

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kwestie van zelf even zoeken in een topic, desnoods ?limit=999 achter de urrel plakken en zoeken maar?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me ook niet zo lastig om te doen?
of dat lastig is of niet is ter beoordeling aan de developpers lijkt me, in ieder geval is het technisch op dit moment niet mogelijk.

Intentionally left blank

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 17:17
Is de output hard-coded? Of heeft de template van de zoekmachine niet zoveel variabelen ter beschikking? Of welke andere reden heeft het, lieve, vage, ondoorgrondbare crisp ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Alex op 29-02-2004 01:55 . Reden: 1 letter ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Alex de Groot schreef op 29 februari 2004 @ 01:55:
Is de output hard-coded? Of heeft de template van de zoekmachine niet zoveel variabelen ter beschikking? Of welke andere reden heeft het, lieve, vage, ondoorgrondbare crisp ;)
Voor zover ik weet worden trefwoorden en andere variabelen (zoals poster) in de search-DB op topic-niveau opgeslagen en niet op message-niveau. In de templates heb ik dan ook geen message_ids beschikbaar bij een search op poster, enkel de topic-gegevens.

Intentionally left blank

• djc
crisp schreef op 29 februari 2004 @ 01:58:
Voor zover ik weet worden trefwoorden en andere variabelen (zoals poster)
Maar volgens mij wordt hier niet echt de search gebruikt... Anders zou er een tabel zijn met per topic alle user-ids? Dat lijkt me ook niet logisch, omdat je het makkelijk kunt bereiken met een join tussen users en messages. Ik snap ook wel dat dat aan de developers is of het moeilijk is, maar het lijkt me niet heel moeilijk als ik bekijk hoe deze actie in de meeste fora wordt uitgevoerd.

Rustacean

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Je wil dus, als je de PH bekijkt, een link naar het bericht wat de gebruiker in dat topic heeft gemaakt?

En welk bericht is dat dan? De eerste? laatste?

Ik zou best een functionaliteit kunnen toevoegen a-la list_message/poster/UID/first|last/ - maar wil GoT dat wel?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• djc
chem schreef op 29 februari 2004 @ 13:02:
Je wil dus, als je de PH bekijkt, een link naar het bericht wat de gebruiker in dat topic heeft gemaakt?

En welk bericht is dat dan? De eerste? laatste?

Ik zou best een functionaliteit kunnen toevoegen a-la list_message/poster/UID/first|last/ - maar wil GoT dat wel?
Inderdaad. Eerste of laatste maakt mij persoonlijk niet zo veel uit... Waarom zou GoT dat niet willen?

Rustacean

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

er is dus inmiddels een find/poster/messages waarvan de bugs er in 1.9.3 ook wel uit zullen zijn :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.