Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.
schroef de kaart vast.
dit gebeurt namelijk als je kaart niet goed vast zit in het AGP slot.
btw, welke drivers heb je geprobeerd?
Verwijderd
Mijn GF4 Ti 4600 Ultra doet vaag.
in spellen valt mijn fps om de seconde naar ca 30.
Heb al nieuwste vid-card drivers & nieuwste Via drivers. etc. Maar scheen niet te helpen
Thanks
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 00:24 ]
Ik heb drivers van euhm... nee, ik weet niet meer welk merk maar hij zegt Nvidia en het is de nieuwste driver.
Airco draadloze temperatuur sensor - ClimaControl voor smarthomes. Mitsubishi, Panasonic, LG.
Verwijderd
wel verwijdert of heb je telkens driver over driver geinstalled.
Daar worden pc's meestal niet stabieler van nl.
Anders gewoon ff een keer een clean install van Windows
Zet je BSOD's aan en post hier de foutmelding, of zoek deze op in de microsoft databases. (via google)LED-Maniak schreef op 28 februari 2004 @ 23:58:
...In het begin met oude drivers had ik zeer veel vastloop problemen van mijn kaart of dat mijn computer plots ging restartten...
...Weet er iemand waarom mijn computer zomaar vastloopt(windows zegt apparaat storing) of zelfs restart?
Shuttle AV49N
1024MB DDR Ram
Intel 2,6GHz
GeForce 4 Ti4200
TV Kaart
120GB Harde schijf
CD fikker
DVD speler
Windows XP Professional
De foutmelding die windows net gaf:
1
2
| szAppName: Drivers.Display szAppVer: 10DE0281A100000000 szModName: nv4_disp.dll szMovVer: 6.14.10.5303 Offset: E8BE06EA |
Ik heb een clean installatie van windows gedaan toen ik nieuw videoplank erin zette en elke keer éérst netjes de oude drivers verwijderd en nieuwe erin.
Verwijderd
Ik heb ook een GeForce Ti 4200 128 mb gehad.LED-Maniak schreef op 29 februari 2004 @ 16:25:
Ik heb een clean installatie van windows gedaan toen ik nieuw videoplank erin zette en elke keer éérst netjes de oude drivers verwijderd en nieuwe erin.
Deze is helaas (na 6 maanden trouwe dienst) overleden na installeren van ForceWare Drivers, die volgens nVidia compatible waren met mijn kaart (geen beta drivers, officieel gereleased)
Heb hem ingeruild tegen een GF FX 5600 maar dat was zo'n bagger ding dat ik die er dus heb uitgerukt en meteen maar een goede kaart gekocht (ATi 9800 XT TVD LE)
Ik zou het is proberen zonder ForceWare drivers iig, en anders kijken of je voeding het wel trekt? misschien nam die Xabre niet al teveel en deze Club3d wel.
Mhmm, wanneer geeft hij deze foutmelding?? Gelijk als je windows binnen komt, of onder een spel. En welke DirectX heb je?? Je hebt nu iig Nvidia 53.03 drivers, die zijn recent genoeg, misschien is je DirectX niet up to date genoeg. En installeer ff Inter ChipSet driversLED-Maniak schreef op 29 februari 2004 @ 16:25:
Mijn specs:
Shuttle AV49N
1024MB DDR Ram
Intel 2,6GHz
GeForce 4 Ti4200
TV Kaart
120GB Harde schijf
CD fikker
DVD speler
Windows XP Professional
De foutmelding die windows net gaf:
code:
1 2 szAppName: Drivers.Display szAppVer: 10DE0281A100000000 szModName: nv4_disp.dll szMovVer: 6.14.10.5303 Offset: E8BE06EA
Directx is nummer 9. Dat moet toch ook goed zitten?
Het is een 300watt voeding. Met Xabre geen problemen gehad. Maar met de spullen die erin zitten trekt hij toch nooit zoveel als hij kan geven?(zit geen mod zooi in, alleen ledjes)Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:10:
[...]
Ik heb ook een GeForce Ti 4200 128 mb gehad.
Deze is helaas (na 6 maanden trouwe dienst) overleden na installeren van ForceWare Drivers, die volgens nVidia compatible waren met mijn kaart (geen beta drivers, officieel gereleased)
Heb hem ingeruild tegen een GF FX 5600 maar dat was zo'n bagger ding dat ik die er dus heb uitgerukt en meteen maar een goede kaart gekocht (ATi 9800 XT TVD LE)
Ik zou het is proberen zonder ForceWare drivers iig, en anders kijken of je voeding het wel trekt? misschien nam die Xabre niet al teveel en deze Club3d wel.
Verwijderd
Hangt ervan af, ik weet niet precies hoe het met de voedingen zitLED-Maniak schreef op 29 februari 2004 @ 17:33:
[...]
Het is een 300watt voeding. Met Xabre geen problemen gehad. Maar met de spullen die erin zitten trekt hij toch nooit zoveel als hij kan geven?(zit geen mod zooi in, alleen ledjes)
welke nou goede merken zijn en slechte, andere GoT bezoekers weten dat wel denk ik
Ikzelf heb een 350 Watt voeding, omdat (6 maanden geleden) volgens de verkoper 300 Watt te weinig zou zijn voor mijn pc.
proc: AMD 2400+
mobo: Asus A7v8x
3d card: GeForce Ti 4200 (dood nu Ati 9800 XT LE)
1024 mb geheugen Kingston
fikker
dvd player
maarjah
Verwijderd
Die "geweldige" 53.03 Drivers zijn precies de nVidia drivers die mijn memory hebben verbrand.Magure schreef op 29 februari 2004 @ 17:11:
[...]
Mhmm, wanneer geeft hij deze foutmelding?? Gelijk als je windows binnen komt, of onder een spel. En welke DirectX heb je?? Je hebt nu iig Nvidia 53.03 drivers, die zijn recent genoeg, misschien is je DirectX niet up to date genoeg. En installeer ff Inter ChipSet drivers
Overigens heb ik bij meerdere mensen gehoord dat op Ti en MX kaarten die 53.03 drivers slechte gewaarwoording was.
mn broer: GeForce MX 640 64 mb (ofsow denk ik
Andere mensen hebben dat hun pc alleen maar opstart in 640 x 480 16 bits color...
en dat op een ti?...
Noujah geweldig die drivers :\
Niet fijn. Heb er verder nog niemand over gehoord. Maar een oude driver zou dus beter zijn? Alleen bij mij wordt mijn GPU helemaal niet warm. Hij coolt goed.Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 18:34:
[...]
Die "geweldige" 53.03 Drivers zijn precies de nVidia drivers die mijn memory hebben verbrand.
Overigens heb ik bij meerdere mensen gehoord dat op Ti en MX kaarten die 53.03 drivers slechte gewaarwoording was.
mn broer: GeForce MX 640 64 mb (ofsow denk ik) had ook dat zijn pc gewoon niks meer weergaf in Windows XP, en zijn kast erg heet aan het worden was.
Andere mensen hebben dat hun pc alleen maar opstart in 640 x 480 16 bits color...
en dat op een ti?...
Noujah geweldig die drivers :\
Had ik toch maar die Xabre 128mb gehouden