ok ik vind het instellen van apparatuur op de A7n8x erg slecht uitgevoerd, sinds vanmiddag heb ik de Sennheiser pc150 headset ontvangen van power unlimitted en ik heb m net geprobeerd in de teamspeak van n clan maar de mic blijkt op geen ene manier te werken, ik heb ook bij de geluidsrecorder van windows gecheckt maar daar deed ie het ook niet, op niet Een van de geluidsplugs van de moederbord doet de mic het, volume is allemaal aan en alles is verder goed ingesteld. tot mn verbazing zat er ook geen driver CD bij de headset......Ik heb verder geen idee wat ik moet doen, als jullie iets weten of ideeen hebben dan graag.
a) een headset heeft NOOIT een driver CD...
b) die grote knop op je toestenbord met ENTER erop zit daar niet voor niets.
c) het instellen van een microfoon heeft niks met je moederbord te maken.
d) je mic moet in het rode gat in je mobo
e) Ga naar windows volume controll (start>all programs>asssesoires>entertainment (in XP))
f) open eigenschappen van volume controll en zet een vinkje bij "microphone"
g) tabblad "record"
h) zet een vinkje bij "microphone"
i) druk op OK
j) nu ben je terug bij volume controll, nu staat er echter een extra schuifbalk met de naam "microphone"
k) zorgt dat er geen vinkje staat onder "mute" en zet de volume schijf naar boven.
l) stel je mic goed in op Teamspeak
l) neem een abo op de computer Idee
edit:
en op het slotje van je vorige topic (met een stommere vraag) te quoten:
b) die grote knop op je toestenbord met ENTER erop zit daar niet voor niets.
c) het instellen van een microfoon heeft niks met je moederbord te maken.
d) je mic moet in het rode gat in je mobo
e) Ga naar windows volume controll (start>all programs>asssesoires>entertainment (in XP))
f) open eigenschappen van volume controll en zet een vinkje bij "microphone"
g) tabblad "record"
h) zet een vinkje bij "microphone"
i) druk op OK
j) nu ben je terug bij volume controll, nu staat er echter een extra schuifbalk met de naam "microphone"
k) zorgt dat er geen vinkje staat onder "mute" en zet de volume schijf naar boven.
l) stel je mic goed in op Teamspeak
l) neem een abo op de computer Idee
edit:
en op het slotje van je vorige topic (met een stommere vraag) te quoten:
PMG Beleid
GoT Huisregels
Hoofdletters. Interpunctie. Grammatica. Layout... ze zijn er niet voor niets
Er is met __GROTE__ moeite uit te halen wat je hier bedoelt, maar ondanks zo veel woorden ontbreekt er ook veel. Zie het PMG beleid voor tips voor wat we moeten weten- boevnal je volledige systeemspecs, OS en driverversies (met name als je vermoedt dat dit een driverissue is).
Verder hoor je niet binnen 24u een topic te schoppen, zeker niet binnen 16 minuten- als je iets toe te voegen hebt kun je de Edit knop gebruiken
[ Voor 36% gewijzigd door RocketKoen op 29-02-2004 00:00 ]
a) je bent een kut kneus
en ik heb t probleem al gevonden en niet in die Accesoires shit wat ik al dubbel had gechecked maar in de DRIVERS van De MOEDERBORD (NVidia's soundstorm)
en ik heb t probleem al gevonden en niet in die Accesoires shit wat ik al dubbel had gechecked maar in de DRIVERS van De MOEDERBORD (NVidia's soundstorm)
Jezus wat ben jij vriendelijk. Hij probeerde je alleen te helpen en jij zet meteen zo'n bek op
( en jouw taalgebruik is dat van een 5 jarige)
[ Voor 23% gewijzigd door niels88 op 29-02-2004 00:14 ]
Verwijderd
niels88 schreef op 29 februari 2004 @ 00:13:
Jezus wat ben jij vriendelijk. Hij probeerde je alleen te helpen en jij zet meteen zo'n bek op( en jouw taalgebruik is dat van een 5 jarige)
Dat jij teamspeak in een game niet aan de praat krijgt heeft niks met PMG te maken.
Oh, mensen voor kutkneus uitmaken is niet zo slim, zeker niet als ze je willen helpen. Maar ik zal gehoor geven aan je wens jouw topic te sluiten.
Oh, mensen voor kutkneus uitmaken is niet zo slim, zeker niet als ze je willen helpen. Maar ik zal gehoor geven aan je wens jouw topic te sluiten.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()