Toon posts:

rectangle banner (nieuwste vorm van reclame)

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mensen de popups worden opgevolgd door een nieuwe meer evil soort... de zogenamde rectangle angle en deze vind ik wel verschrikkelijk irrie hij werkt volgens mij op java maar om nou java...

hoe kom ik van die K*T dingen af??? java uitzetten is helaas geen optie veel sites die ik wil bezoeken gebruiken java, ik hoop op een popup banner achtig iets

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:53
Nog nooit van gehoord of iets van gezien?

Heb je toevallig een plaatje of een voorbeeld URL?

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord. En met google kan ik zo snel ook niet echt iets vinden. Wat zijn dit eigenlijk voor dingen?

Of zou het aan mijn browser liggen (opera) dat ik deze (waarschijnlijk) agressieve vorm van adverteren nog nooit heb gezien? Dat zou wel meteen je oplossing zijn.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Rectangle angle pop-ups? :?

Nog nooit van gehoord. Wat is er dan zo irritant aan?

Verwijderd

of TS heeft wat te veel gerookt/gedronken, een popup is toch een rectangle angle (x4), of hij heeft (z''n computer dan) een of ander virus of spyware proggie opgelopen?

of hij moet 's ff wat preciezer zijn in wat ie bedoelt. Naast gewone banners, en popups zou ik niet weten hoe ze nog op een andere manier reclame mijn computer in kunnen duwen (afgezien van spam etc.).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 00:29 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 15:26

DinX

Motormuis

Bedoel je een gewone skyscraper :?
Of een skyscraper die naar beneden openvouwt mbv javascript ?

:?

[ Voor 51% gewijzigd door DinX op 29-02-2004 00:32 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Grimli schreef op 29 februari 2004 @ 00:23:
Of zou het aan mijn browser liggen (opera) dat ik deze (waarschijnlijk) agressieve vorm van adverteren nog nooit heb gezien? Dat zou wel meteen je oplossing zijn.
Uiteraard ligt het daar aan.

F12 -> open only requested pop-ups en 90% van je reclameproblemen zijn verleden tijd :)

Verwijderd

Topicstarter
het zijn van die dingen die voor de content komen die je wil lezen/zien em pas na een poosje weg gaan... ik heb er zo geen url van maar ben er al een paar tegen gekomen en heb vernomen dat ze in de plaats gaan komen van popups...

ik wil dan ook zo snel mogelijk een oplossing liefst voor ze mainstream worden want geloof me ze zijn ECHT irrie je weet wat ik bedoel als je het tegenkomt :? :X

ps. zoek ff

voorbeeldje (niet echt duidelijk maar toch)

http://www.advantage.msn....164-9260-E2E6E6C894E2.asp

lees hier meer over de nieuwste vloek

http://frontpage.fok.nl/nieuws/38452?highlight=angle

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 00:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 00:40:
[...]

Uiteraard ligt het daar aan.

F12 -> open only requested pop-ups en 90% van je reclameproblemen zijn verleden tijd :)
nee want het is GEEN popup het is DACHT IK een java iets en ze zijn NOG vrij zeldzaam... maar dat duurt niet lang meer vandaar mn request

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 00:59 ]

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Er was hier op GoT geloof ik een tijdje terug een reclame van kpn. Dat er zo'n telefoontoestel over de tekst kwam. Bedoel je die?

Dat ding maakte nog een takke herrie ook trouwens. Inderdaad heel irritant. Dat soort reclames ben ik al vaker tegen gekomen, dus opera bied hier heelaas (nog) geen bescherming tegen.

[edit]
Even je linkje gelezen, maar dat is gewoon een groot vierkant op de pagina, dus niet over de inhoud heen? Dat is toch niet zo heel irritant :? Dan vind ik die dingen die over hetgeen je wilt lezen komen veel erger.

[ Voor 30% gewijzigd door Grimli op 29-02-2004 01:04 ]

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:53
Volgens mij zij dat gewoon geanimeerde ads (meestal flash) die gewoon tussen de tekst staat.
Worden volgens mij ook al redelijk lang gebruikt (althans, vaak genoeg gezien)

Maar mijn myIE met Ad- en Popup-blocker houdt trouw alles tegen ;)

[edit]
Grimli schreef op 29 februari 2004 @ 01:00:
Er was hier op GoT geloof ik een tijdje terug een reclame van kpn. Dat er zo'n telefoontoestel over de tekst kwam. Bedoel je die?

Dat ding maakte nog een takke herrie ook trouwen. Inderdaad heel irritant. Dat soort reclames ben ik al vaker tegen gekomen, dus opera bied hier heelaas (nog) geen bexherming tegen.
Ja, dat zijn inderdaad wel irritante ads...

(Al heb ik een t.net abo, dus geen last van op GoT ;), en anders zou myIE ze ook wel tegenhouden...)

[ Voor 55% gewijzigd door Flard op 29-02-2004 01:02 ]

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05 20:05
Wat jij bedoelt is http://advertising.msn.co...ucttype.asp?aptid=aptid11 (over the page zoals ze hem daar noemen, screenad is ook een naam ervoor).
Een rectrangle is gewoon een vierkante banner, weinig bijzonders :)

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:37
MikeN schreef op 29 februari 2004 @ 01:03:
Wat jij bedoelt is http://advertising.msn.co...ucttype.asp?aptid=aptid11 (over the page zoals ze hem daar noemen, screenad is ook een naam ervoor).
Een rectrangle is gewoon een vierkante banner, weinig bijzonders :)
Please Upgrade Your Browser
You are using: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8
To view this site you must use:
Microsoft® Internet Explorer or Netscape® Navigator 4.0 or higher

Click here to find the latest free browser from Microsoft

:+

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:37

Entity

9000rpm

phYzar schreef op 29 februari 2004 @ 01:09:
[...]

Please Upgrade Your Browser
You are using: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8
To view this site you must use:
Microsoft® Internet Explorer or Netscape® Navigator 4.0 or higher

Click here to find the latest free browser from Microsoft

:+
Lijkt me dan eerder een downgrade, van een browser van enkele weken oud naar een browser van ruim 2 jaar oud :P

Anyway, die grote vierkant banners vind ik niet echt irritant. Ok, ze nemen redelijk wat ruimte in, maar het is stukken beter dan een popup. Sites moeten ook geld verdienen, zeker commerciële sites als MSN enzo, dus begrijp ik wel dat ze het doen. Ik weet hoe het is om een grote site op advertentie inkomsten te moeten draaien en het was de afgelopen jaren niet makkelijk.

Wees blij dat het nog niet is zoals op TV: ben je net halverwege het verhaal, krijg je ineens een reclameblok voor je neus waar je niet voorbij kunt klikken :+

Verwijderd

Topicstarter
Sander Prinsen schreef op 29 februari 2004 @ 09:47:
[...]

Lijkt me dan eerder een downgrade, van een browser van enkele weken oud naar een browser van ruim 2 jaar oud :P

Anyway, die grote vierkant banners vind ik niet echt irritant. Ok, ze nemen redelijk wat ruimte in, maar het is stukken beter dan een popup. Sites moeten ook geld verdienen, zeker commerciële sites als MSN enzo, dus begrijp ik wel dat ze het doen. Ik weet hoe het is om een grote site op advertentie inkomsten te moeten draaien en het was de afgelopen jaren niet makkelijk.

Wees blij dat het nog niet is zoals op TV: ben je net halverwege het verhaal, krijg je ineens een reclameblok voor je neus waar je niet voorbij kunt klikken :+
reclame is idd nodig, maar de vormen zijn gewoon TE irritant feit is dat iedereen een popup blocker heeft en ook deze vorm van reclame komen banners voor...

reden ? omdat mensen het zeer iritant vinden.. kijk maar eens naar de spyware je hele PC in de soep omdat een bedrijf geld wil verdienen sorry hoor maar ze gaan te ver...

gewoon een reclame boodschap IN de pagina op een bepaalde plek waar je met de muis overheen kan zonder dat hij triggert is de enige vorm van reclame die voor mij acceptabel is... betalen voor een site wil ik wel dat doe ik al maar ga niet voor alle sites betalen dan raak ik failiet

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 05:31
Flikken ze op tweakers.net frontpage ook :) Paar weken terug ook een meest irritante reclamebanner gehad welke doodleuk voor je tekst staat. Vaak van die beetje transparante dingen waardoor je het kruisje (om hem weg te klikken) vaak niet ziet. En als je scrollt, scrollt dat ding leuk mee :D

Verwijderd

Topicstarter
eMiz0r schreef op 01 maart 2004 @ 09:34:
Flikken ze op tweakers.net frontpage ook :) Paar weken terug ook een meest irritante reclamebanner gehad welke doodleuk voor je tekst staat. Vaak van die beetje transparante dingen waardoor je het kruisje (om hem weg te klikken) vaak niet ziet. En als je scrollt, scrollt dat ding leuk mee :D
ja ik weet het ook die wil ik opgelost zien

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 13:35
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 13:00:
[...]

ja ik weet het ook die wil ik opgelost zien
probeer de proxomitron eens, die blockt die irritante bewegende ads die je afleiden als je de frontpage wilt lezen. Ik weet niet hoe het zit met die rectangle banners, dan moet ik eerst een site weten waar die opstaan, om dan te checken of ook die verdwijnen. Voor sites als nu.nl is de proximotron in elk geval behoorlijk effectief tegen die bewegende flitsende onzin
http://www.spamblocked.com/proxomitron/

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Pagina: 1