ADSL --> voordelen en beschikbaarheid

Pagina: 1
Acties:

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 18:18
Aangezien ik geen kabel kan krijgen hiero, ben ik geinteresseerd in ADSL. Alleen... wat is beter? ADSL of kabel? Wat gaat sneller en hoe duur is het? Ik weet er helemaal NIETS van af... en wat betreft beschikbaarheid, aangezien ik ben genaaid met kabel, kan dat ook zo zijn bij ADSL? (dus is het niet zo dat omdat ik geen kabel kan, ik automatisch ook geen ADSL kan krijgen?)
Bent u buiten deze steden gevestigd, dan kunt u binnenkort Mxstream in bepaalde wijken van onderstaande steden verwachten: Alkmaar, Almelo, Almere, Bergen op Zoom, Drachten, Eindhoven, Gouda, Groningen, Hilversum, Hoofddorp (...)
Aangezien ik dus niet weet welke wijken dat zijn, ben ik heel erg beniewd of mijn wijk hier ook bij zit. Weten jullie waar je ergens te weten kan komen of ik toevallig in één van die wijken woon?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:58
Op donderdag 14 december 2000 20:17 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Aangezien ik geen kabel kan krijgen hiero, ben ik geinteresseerd in ADSL. Alleen... wat is beter? ADSL of kabel?
Dat wordt dus adsl blijkbaar.. Of je moet, of kan niets meer dan, de kpn blijven sponsoren..

• Thijs
Ja, okay... ik MOET voor de KPN gaan, maar de vraag is gewoon: ben ik beter af met ADSL dan met kabel? :)
Ik maak me echt zorgen over de beschikbaarheid......

• Jasper
Maaruh.. Je kan toch geen kabel krijgen??

• Thijs
Ja, maar als ik ADSL heb, moet ik dan balen van "sjit, ik heb geen kabel, maar ADSL" of moet ik dan juist blij zijn?

• Jasper
Ik ben er wel heppie mee, zit ook in een gebied zonder kabel dus..

• Thijs
Ja... in een gebied zonder kabel, waar je buurman bij wijze van spreke wel vrolijk via de kabel zit, of kan de hele stad niet? Maarja... sowieso, geeft me al meer vertrouwen dat mensen zonder kabel wel ADSL kunnen hebben......

I have a dream

Verwijderd

ADSL is hip want als de hele straat aan het internetten is dan haal jij ook nog hoge snelheden

• Jasper
Op vrijdag 15 december 2000 20:38 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Ja... in een gebied zonder kabel, waar je buurman bij wijze van spreke wel vrolijk via de kabel zit, of kan de hele stad niet? Maarja... sowieso, geeft me al meer vertrouwen dat mensen zonder kabel wel ADSL kunnen hebben......

I have a dream
De hele stad heeft geen kabel, dus er is hoop mijn zoon! :D

Ga maar voor adsl al is het kpn, gewoon na een jaar omschakelen naar cistron.

• Thijs
Okay... dan ga ik voor ADSL als ik in één "van de bepaalde wijken" woon. Dan ga ik nog ff door met het sponsoren van KPN :)

• Thijs
Nu lees ik nog iets bij een andere topic over ADSL: moet je inbellen met ADSL? (zou ik op zich wel prettig vinden, dat ik niet constant verbonden ben met internet)

Verwijderd

Yep. Je moet inbellen bij adsl..
Pagina: 1