Hoe muziek van Half-Life cd halen/spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik heb hier de originele cd's van Half-Life (+ Opposing Force + Blue Shift + CounterStrike) en ik weet dat daar ook muziek op staat.

Als ik de cd's in een gewone cd-speler doe kan ik die muziek ook afspelen (volgens mij was het 1 lange datatrack met losse muziektracks daar achteraan) maar ik kan die muziekfiles niet terugvinden op de cd.

Volgens de computer is bv. de cd van Half-Life 380MB, 30 bestanden, 11 mappen, maar ik kan niet de muziekmedia of een verwijzing er naar terugvinden.

Hoe kan je die muziekbestanden nu buiten Half-Life afspelen?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:36

PD2JK

ouwe meuk is leuk

En als je nou een CD ripper neemt zoals zoals CDex??

Die kijkt wat er op de CD staat, en zegt of er een Datatrack en/of Audiotracks op staan. CDex kun je downloaden van www.download.com

suc6 :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Ook al wil je de muziek van een spel rippen, dit heeft weinig met Spielerij - Problemen & Vragen te maken.

Dit topic zou beter thuishoren in Software Algemeen. Maar ik denk dat je al een heel eind komt met de info van Prutz0r en anders kan de search je een hele hoop vertellen :)

Dit topic is gesloten.