Ik heb van een kennis een AOpen AX63 met een Celeron 466 gekregen. De Celeron 466 is een socket 370-processor (ff om puntje op de ï te zetten, moet socket met hoofdletter?) en zit op een slot1->socket(pga)370-converter. Nu heb ik het aangesloten in mijn bigtower met 300watt voeding en om te beginnen eerst een reepje van 64mb PC100 SDRAM erop gezet en een Matrox Millenium 100 (AGP). Ik kan de PC gewoon via de knop die via het mobo loopt aanzetten, maar ik krijg geen beeld via de videokaart. Om te testen of het AGP-slot niet kapot was heb ik de AGP-kaart eruit gehaald en een Tseng nogiets 6000 2mb op PCI erin gezet en heeft niet mogen baten.
Voordat men begint over "Zoek eens verder", dat heb ik al gedaan. Echter zijn de meeste topics over de PRO-versie van dit moederboard en vond ik hier niet veel in terug over het probleem dat ik heb. Ik heb overigens een bijna identiek probleem gevonden, maar ook uitleg uit die topic heeft niet mogen baten
Toch geloof ik niet dat het moederboard kapot is! Ik kan het alleen niet bewijzen:). Ik ga morgen een Celeron 450 @ Socket 370 (volgens de topic laatst was het onmogelijk...) van iemand lenen, maar ik wil in deze topic geen gezeur over het niet-bestaan van die processor! Het mag sowieso trouwens niet omdat het off-topic is
Voordat men begint over "Zoek eens verder", dat heb ik al gedaan. Echter zijn de meeste topics over de PRO-versie van dit moederboard en vond ik hier niet veel in terug over het probleem dat ik heb. Ik heb overigens een bijna identiek probleem gevonden, maar ook uitleg uit die topic heeft niet mogen baten
Toch geloof ik niet dat het moederboard kapot is! Ik kan het alleen niet bewijzen:). Ik ga morgen een Celeron 450 @ Socket 370 (volgens de topic laatst was het onmogelijk...) van iemand lenen, maar ik wil in deze topic geen gezeur over het niet-bestaan van die processor! Het mag sowieso trouwens niet omdat het off-topic is