Toon posts:

Inkmessages over msn vesturen via gewone pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Msn heeft een functie om getekende teksten te versturen naar andere contacts. Normaal is deze functie gelocked als je geen tablet pc hebt, maar met het programma infopen, kun je dit 'unlocken'. Je kunt dan dus tekening maken en die doorsturen als een bericht over msn.

Screenshot: http://www.mess.be/_pictures/screenshots/infopen2.gif

Infopen: www.mess.be).zip" rel="external nofollow" title="http://downloads.mess.be/downloads/infopen/infopen(www.mess.be).zip">http://downloads.mess.be/.../infopen(www.mess.be).zip

Omdat dit programma de bestaande functie alleen beschikbaar maakt lijkt het me dat het alleen een bepaald bestand verandert of regkey toevoegd ofzo. Aangezien dit een 30 dagen versie vroeg ik me af of iemand dit weet of hier achter kan komen?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

zie ik het nou verkeerd of vraag je gewoon een crack voor dat infopen?

in dat geval, komt er zo wel een modje langs

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

volgens mij vraagt ie zich meer af of er alternatieven zijn en dan komt er geen modje een slotje maken :) En ik moet zeggen dat dat dus best wel een mooie functie is. Zoeits als superemoticons :D

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:57
volgens mij wordt de site die je noemt niet zo gewaardeerd hier. Zou hem even wegeditten als ik jou was.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Die site mag hier tegenwoordig weer wel, ik maakte er laatst ook een TR van, maar toen hoefde het desbetreffende topic ook niet dicht..

ow wacht es, nu begrijp ik zijn vraag ook. da's idd geen warezrequest natuurlijk :) Alleen de vraag welke reg. key je dan moet veranderen... :)

maar daar weet ik dan weer geen antwoord op.. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door kamstra op 28-02-2004 22:20 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:57
kamstra schreef op 28 februari 2004 @ 22:17:
Die site mag hier tegenwoordig weer wel, ik maakte er laatst ook een TR van, maar toen hoefde het desbetreffende topic ook niet dicht..
oh ok, dan heb ik niets gezegd, topic hoeft btw ook niet dicht, maar hij wordt meestal wel weggeedit dacht ik. Maar als dit tegenwoordig niet meer is dan maakt het zoiezo niet uit :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Maverick schreef op 28 februari 2004 @ 22:19:
[...]

oh ok, dan heb ik niets gezegd, topic hoeft btw ook niet dicht, maar hij wordt meestal wel weggeedit dacht ik. Maar als dit tegenwoordig niet meer is dan maakt het zoiezo niet uit :)
Dit is gewoon een crackrequest en dit topic zal daarom ook dichtgaan.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Schouw, is geen crackrequest, lees dan goed, ik snapte het eerst ook niet.

TS vraagt zich af welke reg key dat Infopen aanpast zodat die Tablet functie, die toch al in MSN zit, beschikbaar wordt...dat is toch geen crackrequest?

Verwijderd

Topicstarter
Precies, dat bedoelde ik, hoe je msn kunt wijsmaken dat je op een tablet pc zit, zodat die functie beschikbaar wordt...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lees de topic start even goed - er is een bepaalde 'tweak' om MSN wijs te maken dat er een tablet PC aangesloten is - er is een programma wat die tweak uitvoert.

De topic starter vraagt zich af hoe die tweak precies te werk gaat - in de hoop dit daardoor manueel te kunnen doen (en dus dat programma niet nodig te hebben).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zou zeggen: pak filemon en regmon van www.sysinternals.com erbij en kijk wat er gebeurd als je het aanpast :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

F_J_K schreef op 28 februari 2004 @ 22:36:
Ik zou zeggen: pak filemon en regmon van www.sysinternals.com erbij en kijk wat er gebeurd als je het aanpast :)
En laat t hier vooral ff weten :)

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Er zijn natuurlijk genoeg programmaatjes waarmee je je bestandsysteem en registry kun vergelijken voor en na een bepaalde instelling te hebben gewijzigd. Gewoon ff googlen.

Ik zie het ook niet als een crack-request. Er wordt niet gevraagd om een beveiliging te omzeilen om het bewuste programma infopen te blijven draaien na verstrijken van de evaluatieperiode.

Het is meer reverse-engineering ;)

Verwijderd

Nou het antwoord staat al op mess.be
Of athans de oplossing van het probleem namelijk de msn handwriting plugin. Meer mensen zaten dus met dit probleem ;)
Link: http://www.mess.be/pafile...hp?action=download&id=515

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb alles geinstalleerd, maar zie nergens een mogelijkheid tot het maken van zo'n tekening. In de handleiding van het programma staat ook nergens hoe ik het kan gebruiken. Weet iemand hoe?

Verwijderd

Als je dat programma van mij hebt staat er gewoon onder send handwrite. Daarbij kan je tekenen. Moet je wel even msn herstarten.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor de Plus! gebruikers is er sinds kort ook een plug-in voor, die het beschikbaar maakt, wat die info pen ook doet:

URL naar nieuwsbericht @ msgplus.net
Directe download
GlowMouse schreef op 01 maart 2004 @ 13:30:
Ik heb alles geinstalleerd, maar zie nergens een mogelijkheid tot het maken van zo'n tekening. In de handleiding van het programma staat ook nergens hoe ik het kan gebruiken. Weet iemand hoe?
Onder de knop Send / Zenden staan nu 3 extra knoppies. Dat zijn ze...
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:17:
Als je dat programma van mij hebt staat er gewoon onder send handwrite. Daarbij kan je tekenen. Moet je wel even msn herstarten.
Venster sluiten en opnieuw openen is voldoende :Y)

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2004 22:20 ]

Pagina: 1