Ik heb een Asus 9600Xtreme i.cm. een compaq moederbord, 512sdRAM en een dikke 480Watt voeding, nu heb ik sinds voorkort problemen met gamen. Het spel schokt en word eigenlijk onspeelbaar, ook zie ik uitlopende textures (artifacts?).
En als ik in Asus smartdocter kijk staat er dat de vddq en core niet genoeg power krijgen, dat lijkt mij zeer stug omdat ik een goede voeding heb die het makkelijk zou moeten lukken de videokaart aan de praat te houden. Dit heb ik nooit eerder gehad.
AA op 2x zetten en alles laag werkt niet, en ook resolutie/details veranderen van de game werkt ook niet, de "fps" blijven net zo hoog en het beeld blijft schokken.
Ook drivers herinstalleren en formatC helpt niet.
Ik denk zelf aan een rot geheugen, maar wil even weten wat jullie ervan denken.
Als jullie meer info willen moeten jullie het even zeggen.
Thanks!
Ps; Videokaart is nooit overclocked geweest.
En als ik in Asus smartdocter kijk staat er dat de vddq en core niet genoeg power krijgen, dat lijkt mij zeer stug omdat ik een goede voeding heb die het makkelijk zou moeten lukken de videokaart aan de praat te houden. Dit heb ik nooit eerder gehad.
AA op 2x zetten en alles laag werkt niet, en ook resolutie/details veranderen van de game werkt ook niet, de "fps" blijven net zo hoog en het beeld blijft schokken.
Ook drivers herinstalleren en formatC helpt niet.
Ik denk zelf aan een rot geheugen, maar wil even weten wat jullie ervan denken.
Als jullie meer info willen moeten jullie het even zeggen.
Thanks!
Ps; Videokaart is nooit overclocked geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 22:07 ]