Low-Profile (een verlaagde) geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In de search stonden hier al wat topics over, maar die zijn al weer een jaar of meer oud.

Zijn er ondertussen al low-profile geluidskaarten te krijgen?

Er zijn wel meer opties, maar zo'n kaart is veruit het makkelijkst (een risercard, extern, onboard (heb ik al, moet een 2e bij))

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Oeps dacht dat er videokaart stond :)

Wat moet je met zoveel geluidskaarten in zon kleine kast.

[ Voor 120% gewijzigd door FastBunny op 28-02-2004 21:22 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• floduR
  • Niet online
FastBunny schreef op 28 februari 2004 @ 21:09:
Oeps dacht dat er videokaart stond :)

Wat moet je met zoveel geluidskaarten in zon kleine kast.
onafhankelijk mixen op een mengpaneel, met een uiterst simpele (mp3) computer met 2 geluidskaarten. Het werkte, totdat ik een nieuwe kast kocht (heel mooi, maar te laag) dus...

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:09

DDX

is een externe usb soundcard (creative heeft 2 types) niet ok ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• floduR
  • Niet online
DDX schreef op 28 februari 2004 @ 21:31:
is een externe usb soundcard (creative heeft 2 types) niet ok ?
Dat blijft over ja als er niks is, maar wil liever (een goedkoop/oud) geluidskaartje. M'n budget was 20-25 euro, dat usb ding is toch al 50 euro (totaal)

Verwijderd

Bij somige geluids kaarten je de de bovenste stuk van de print er af zagen, je moet alleen de line out met wat draarje aan de gleuidskaart verbinding. Dat is het goedkoopste manier.

Zelf ik voeger wel van die half lange geluidskarten gehad, dat was zo elchaepo ding en ik zie ze vaak op de computer beursen in de rommel bakken liggen.

• floduR
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:40:
Bij somige geluids kaarten je de de bovenste stuk van de print er af zagen, je moet alleen de line out met wat draarje aan de gleuidskaart verbinding. Dat is het goedkoopste manier.

Zelf ik voeger wel van die half lange geluidskarten gehad, dat was zo elchaepo ding en ik zie ze vaak op de computer beursen in de rommel bakken liggen.
Ja, die hele simpele zijn laag, maar de connectors zitten wel tot (te) hoog, zelfs de simpelste stereo kaarten.

Bovendien ga ik het liefst niet boren/zagen, al doe ik het graag, het is niet voor mezelf.
Pagina: 1