MSN+ vraag & Vervanger Trillian?

Pagina: 1
Acties:

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:20
Twee vragen:

1: is het in MSN+ mogelijk de namen van contact personen te wijzigen?
2: bestaan er andere programma's dan Trillian, met dezelfde functionaliteit? ( ten minste ICQ en MSN in 1)

Dank.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

1: ja
2: geen idee, ik gebruik MSN+ (let wel even op bij de installatie, die sponsor zooi moet je dus NIET installeren)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1. Ja
2. Ja (miranda oa. :))

• Black-Death
Zou je mij iets meer over het antwoord op vraag 2 kunnen vertellen?

Het gaat er dan vooral om dat ik met MSN verbinding niet steeds de problemen krijg dat berichten niet kunnen worden verzonden.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Dan zoek je de site van Miranda op, download en installeer je hem, en kijk je hoe het bevalt? ;) Contacten kan je zo hernoemen door rechts op te klikken en 'rename' te kiezen.

Over dat probleem dat berichten niet aankomen: het messenger netwerk heeft de laatste tijd wat meer problemen dan normaal (mensen die een uurtje lang opeens niet meer kunnen inloggen), dus misschien ligt het niet aan Trillian.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Black-Death schreef op 28 februari 2004 @ 21:02:
[...]

Zou je mij iets meer over het antwoord op vraag 2 kunnen vertellen?

Het gaat er dan vooral om dat ik met MSN verbinding niet steeds de problemen krijg dat berichten niet kunnen worden verzonden.
Nee, sorry

Ik ken de naam, maar heb het programma zelf nooit gebruikt.
Je kan dus beter doen wat in de post van Rafe staat :)

Er zijn ook nog genoeg andere progjes die het kunnen, dus gewoon even Googlen :)

suc6

• Black-Death
Gebruik nu Miranda.
Vet goed progje _/-\o_

Thnx mensen :)

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 21:02
Zonder je weg te willen jagen van het fijne GoT: ik heb de laatste weken af en toe wat problemen met MSN in Miranda en op het forum van Miranda is vaak de oplossing snel te vinden. Meestal is het vervangen van de desbetreffende dll door de laatste nightly build wel de oplossing.

• Black-Death
paknaald schreef op 28 februari 2004 @ 22:15:
Zonder je weg te willen jagen van het fijne GoT: ik heb de laatste weken af en toe wat problemen met MSN in Miranda en op het forum van Miranda is vaak de oplossing snel te vinden. Meestal is het vervangen van de desbetreffende dll door de laatste nightly build wel de oplossing.
Ok bedankt :)

Wat voor error krijg je dan? Zie je echt dat er problemen zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Black-Death op 28-02-2004 22:26 . Reden: vraag erbij gezet ]

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 21:02
Wellicht dezelfde problemen die bij Trillian en MSN voorkomen ;)

• In een eerdere build van msn.dll kregen mensen met lange contactlijsten (stond er zo; wist niet dat ik een lange lijst had) geen statusinformatie meer door. Iedereen leek offline
• Een andere build schopte bij haperende internetverbindingen de CPU-usage naar 100%.

De problemen zijn hier in ieder geval met de laatste msn.dll weer verdwenen.

Verwijderd

1. Ja
2. Ja check www.download.com en dan bij de Instant messengers

• Black-Death
paknaald schreef op 28 februari 2004 @ 22:47:
Wellicht dezelfde problemen die bij Trillian en MSN voorkomen ;)

• In een eerdere build van msn.dll kregen mensen met lange contactlijsten (stond er zo; wist niet dat ik een lange lijst had) geen statusinformatie meer door. Iedereen leek offline
• Een andere build schopte bij haperende internetverbindingen de CPU-usage naar 100%.

De problemen zijn hier in ieder geval met de laatste msn.dll weer verdwenen.
Lol, dat eerste probleem had ik net... 'wat is het toch rustig' :P
Thnx
Pagina: 1