Toon posts:

Losse Toetsjes Logitech Corldess Keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gallow.

Ik zal een lang verhaal kort houden maar wegens familie omstandigheden is mijn keyboard half gesneuveld, ik kan en mag er verder niet in detail treden op dit moment allemaal heel vervelend maar ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is om 3 losse letter toetsjes te bestellen bij logitech ik zoek de 2 rechter windows toetsen en de ALT toetsje rechts naast de pijltjes. Maar om nu direct een compleet nieuw toetsenbord te kopen of 3 toetsjes misschien dat jullie het allemaal niet zo goed begrijpen maar ben op dit moment ontzettend emotioneel is veel gebeurd kom ik later op terug misschien. Alvast bednakt

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:32

FastBunny

Give it the Works !

Mail eens met de Logitech Support/Sales zou ik zeggen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
yup, de klantenservice bellen. ik weet uit eigen ervaring dat logitech echt goeie klantenservice heeft. zeg anders dat de toetsjes zomaar aan je vingers bleven kleven..mischien krijg je een nieuwe :P

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Meer details ;) nee dit zal toch wel te bestelle zijn? bel ze ff zou ik zegge

Verwijderd

yupz. die sturen ze gewoon op. mag ook wel als je zoveel voor een tobo neerlegt :)

Verwijderd

Topicstarter
rikgoodhart schreef op 28 februari 2004 @ 21:01:
yup, de klantenservice bellen. ik weet uit eigen ervaring dat logitech echt goeie klantenservice heeft. zeg anders dat de toetsjes zomaar aan je vingers bleven kleven..mischien krijg je een nieuwe :P
Goed idee, maar ben ook graag eerlijk. Mijn vader heeft al mijn spullen kort en kleingeslagen en is in woede garesteerd we weten niet wat er gebeurde raakte op eens al zijn logische redenering kwijt. Mn 18.1 inch TFT is van boven naar beneden uit het raam gegooid.. ding werkt ook nog alleen voet is stuk... mn pc.. helemaal nieuw echt erg heb ik binnengebracht kreeg geen beeld meer maar was buiten niet zichtbaar van schade. Ik hoop dat ik bij philips een voetje kan bestellen.

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:38

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:04:
Goed idee, maar ben ook graag eerlijk. Mijn vader heeft al mijn spullen kort en kleingeslagen en is in woede garesteerd we weten niet wat er gebeurde raakte op eens al zijn logische redenering kwijt. Mn 18.1 inch TFT is van boven naar beneden uit het raam gegooid.. ding werkt ook nog alleen voet is stuk... mn pc.. helemaal nieuw echt erg heb ik binnengebracht kreeg geen beeld meer maar was buiten niet zichtbaar van schade. Ik hoop dat ik bij philips een voetje kan bestellen.
Das niet zo mooi.... Maar de voet is wel los te krijgen als het goed is. (met boxen erin zeker)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

[...]

Damn he :/
Zou ook maar niet om een vergoeding vragen direct slaat ie jou ff kort en klein :/

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

wows....das inderdaad echt heeel erg minders allemaal. erg veel suc6 en sterkte met je situatie, en probeer er toch nog het beste uit te halen, want terugdraaien kan niet meer... :'(

marehh....die 18,1" TFT... was dat mischien een samsung syncmaster 181T? die hebik ook namelijk :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er weg, ben nu bij mijn vriendin is echt heel erg zijn met de ME naar binnen gestormd zucht..sorry mods dat ik offtopic ga maar die philips voet is idd een losse eenheid ze waren dicht dus ik moet maandag even bellen verder is ook mijn thrustmaster joystick kapot met throttle control voor flight sim 2004 helemaal gebroken en heeft ie 100 philips DVD wat ik van mijn verjaardag had gekregen helemaal .. hij heeft gefrisbeed ik ben misschien wat lakoniek enz maar goed wat moet je met alles he! :( zucht

Verwijderd

zow. ehm sterkte ermee iig.

maargoed, je kunt die dingen dus bijbestellen.

Verwijderd

Topicstarter
rikgoodhart schreef op 28 februari 2004 @ 21:10:
[...]
wows....das inderdaad echt heeel erg minders allemaal. erg veel suc6 en sterkte met je situatie, en probeer er toch nog het beste uit te halen, want terugdraaien kan niet meer... :'(

marehh....die 18,1" TFT... was dat mischien een samsung syncmaster 181T? die hebik ook namelijk :9
Philips 18.1 Inch 180B dacht ik, ik maak strax wel wat pics van alles :(

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:11:
Ik ben er weg, ben nu bij mijn vriendin is echt heel erg zijn met de ME naar binnen gestormd zucht..sorry mods dat ik offtopic ga maar die philips voet is idd een losse eenheid ze waren dicht dus ik moet maandag even bellen verder is ook mijn thrustmaster joystick kapot met throttle control voor flight sim 2004 helemaal gebroken en heeft ie 100 philips DVD wat ik van mijn verjaardag had gekregen helemaal .. hij heeft gefrisbeed ik ben misschien wat lakoniek enz maar goed wat moet je met alles he! :( zucht
Sterkte dude :/

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gast, ten eerste, veel sterkte met de situatie. En als ik je een tip mag geven, zorg eerst dat je huiselijke situatie weer een beetje op orde is voor je je met computers bezig gaat houden. Familie en je eigen gezondheid gaan voor apparaten. Die dingen zijn vervangbaar. Familie (en jezelf) niet.

Voor de rest zou ik de totale schade op de man z'n aansprakelijkheidsverzekering claimen.

[ Voor 17% gewijzigd door sebastius op 28-02-2004 21:23 ]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 11:05

Mentalist

[avdD]

Dit topic past op zich beter in Stuffis Generalis. Helaas kan je daar nog niet in, zie ook dit stukje.

Het technische onderdeel van dit topic is eigenlijk niet echt een topic waard. Je kan voor onderdelen beter contact opnemen met de fabrikant dan een topic op GoT openen ;). Ook kan je je geluk beproeven in V&A, voor gebruikte onderdelen. Iig kunnen we op GoT wat dit betreft niet erg veel voor je betekenen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.