Ik heb nu al zo'n 6 uren besteed aan het volgende:
Ik wil in PHP (onder winxp/php4.3) scheduled task toevoegen op de server.
Via de command-line doe je dit door het uitvoren van bijv:
"at 23:00 calc.exe /interactive"
Om elf uur start calc.exe op op de server. /Interactive geeft aan dat dit ook zichtbaar is voor de user die op dat moiment ingelogd is.
Echter, wat ik ook probeer, ik krijg altijd de melding "Access is denied. " terug van de functie exec() als ik dit via een php-pagina probeer. Ook als ik gewoon calc.exe wil starten met exec() krijg ik hetzelfde.
Een paar noten:
- In mijn php.ini staat safe_mode OFF
- Heb ook geprobeerd om calc.exe op een NTFS-partitie te zetten, waarna ik de rechten voor de user "IUSR_<PCNAAM>" op full heb gezet. Geen resultaat, nog steed "Access is denied."
Wat gaat er mis?
Ik wil in PHP (onder winxp/php4.3) scheduled task toevoegen op de server.
Via de command-line doe je dit door het uitvoren van bijv:
"at 23:00 calc.exe /interactive"
Om elf uur start calc.exe op op de server. /Interactive geeft aan dat dit ook zichtbaar is voor de user die op dat moiment ingelogd is.
Echter, wat ik ook probeer, ik krijg altijd de melding "Access is denied. " terug van de functie exec() als ik dit via een php-pagina probeer. Ook als ik gewoon calc.exe wil starten met exec() krijg ik hetzelfde.
Een paar noten:
- In mijn php.ini staat safe_mode OFF
- Heb ook geprobeerd om calc.exe op een NTFS-partitie te zetten, waarna ik de rechten voor de user "IUSR_<PCNAAM>" op full heb gezet. Geen resultaat, nog steed "Access is denied."
Wat gaat er mis?