Toon posts:

MSI of mycom Bluetooth USB adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij mycom heb je dus deze 2 bluetooth usb gevallen. maar welke van deze zou nu beter zijn?

als ik hier op t forum zoek over die mycom ,krijg ik als resultaten diverse problemen die mensen ermee hadden. maar meestal in de laatste posts was t opgelost. en lag t niet echt aan de dongle.

Dus ik heb zo mijn twijfels. Is de MSI die 14 (39euro) euro meer waard. Of is die van mycom een mooie goedkopere alternatief.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-03 22:21
neem de mycom, werkt ie niet ruil je met bijbetaling voor de msi.

Waarschijnlijk zit er in de binnenkant dezelfde spullen....

Verwijderd

Topicstarter
slimme oplossing,

bedankt

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ligt eraan waarvoor je hem gebruikt.

De MSI is als het goed is een class I (100 meter), en die van mycom 25 euro class II(10 meter).

Als het voor een PDA is kan je gewoon die mycom nemen omdat deze allemaal Class II zijn.
Beiden moeten namelijk een Class I zijn wil je er verder dan 10 meter mee komen.

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
nou ik heb het opgegeven met die van mij. Ik heb ook een mycom bluetooth USB adapter maar als ik henm installeer werkt internet ineens niet meer (chello). Echt alles geprobeerd, maar niks gevonden. Nu installeer ik hem eens in de zoveel tijd om dingen op mijn telefoon te zetten en af te halen en zet hem met system recovery weer terug, dan werkt internet weer. Ik heb ook verschillende drivers getest, die van sitecom werken ook met de mycom adapter.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik heb de gehackte drivers uit dit topic gebruikt om het echt werkend te krijgen:

[rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml]

Het was uiteindelijk toch een hele klus, vooral omdat mycom nogal achterloopt met zijn drivers.

Verwijderd

Topicstarter
ok het wordt de msi :*)

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

XthinkZ schreef op 28 februari 2004 @ 19:38:
Ligt eraan waarvoor je hem gebruikt.

De MSI is als het goed is een class I (100 meter), en die van mycom 25 euro class II(10 meter).

Als het voor een PDA is kan je gewoon die mycom nemen omdat deze allemaal Class II zijn.
Beiden moeten namelijk een Class I zijn wil je er verder dan 10 meter mee komen.
Als je altijd Class I moet hebben om verder dan 10 meter te komen dan zijn niet alle PDA's Class II. Wij hebben hier een Ipaq waarmee we een afstand van ruim 30 meter door muren e.d. heen hebben gehaald!
Pagina: 1