Toon posts:

Data recovery in geconverteerde schijf ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb mezelf flink in de nesten gewerkt........
Ik heb mijn FAT 32 D;/ schijf geconverteerd naar NTFS en nu ben ik alle documenten op de D:/ schijf kwijt.
Ik kon in de faq niet echt lezen of data ook gerecovered kan worden nadat een schijf geconverteerd is.
Weet iemand misschien of dit ook het geval is ?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hoezo ben je alles kwijt?

Zie je de partitie nog wel onder windows en welke windows versie heb je?

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de D:/ partitie van een schijf geconverteerd van FAT 32 naat NTFS.
Er stonden allerhande mappen onder, maar die zie ik niet meer als ik de partitie open. De partitie is leeg.
Ik heb Windows XP Professional

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 19:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu lees ik net, dat partition magic 7.0 al kan kan converteren zonder data verlies ...... En ik heb partition magic 8.0.......................
Wat gebeurd er als ik de schijf terug naar fat32 converteer ??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 19:56 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer eerst datarecoverytooltjes à la getDataBack for NTFS. Zie ook de FAQ van dit subforum onder "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?" :)

Verwijderd

Idd fijt op dit moment is dat je beter zo weinig mogelijk kan doen behalve dingen proberen te herstellen dus niet gaan terug converten want dat maakt het naar mijn mening alleen maar moeilijker... dus try wat goede tools welke weet ik niet maar dat weten andere hier wel gok ik zo... suc6

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zou FAT recovery tooltjes proberen in de hoop dat nog niet alle data is overschreven.
En idd: zo weinig mogelijk veranderen aan de schijf. Ook niet meer gebruiken onder windows, want die maakt recycle-bins aan, schrijft in mappen wanneer deze het laatst zijn bekeken e.d. en dat gaat allemaal over de data die jij wilt recoveren heen.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

Topicstarter
Merci !!!

Met behulp van Easy Recovery heb ik de meest belangrijke bestanden weer terug gekregen...... Oef....
Pagina: 1