hoeveel sneller is de pro vergeleken met de gts ik praat over een pro met 64 mb en een gts met 32 mb wil ff weten wat er zit redelijk prijsverschil tussen
Verwijderd
Toch wel een flink stukkie....
Ik heb hetzelfde gevraagd en toen kwam er 1 met een heel goed antwoord.....wacht ff ik zoek hem ff....
Ik heb hetzelfde gevraagd en toen kwam er 1 met een heel goed antwoord.....wacht ff ik zoek hem ff....
Verwijderd
Tja, je hebt geld (GF2MX) voor een vidkaart over, veel geld (GF2GTS) of extreem veel geld (GF2PRO).
Anyway: GTS heeft 333 MHZ geheugen en haalt soms richting de 400 MHZ met oc-en... De PRO heeft 400 MHZ en haalt richting de 460 MHZ met oc-en en de Ultra heeft 460 MHZ en haalt richting de 500.
Persoonlijk denk ik dat de PRO niet veel duurder is dan de GTS en wel een berg extra performance kan leveren. Zeker met oc-en
Dus ik zou de PRO nemen...
Dit is mij aangeraden, maar ik kon heel goedkoop de gts krijgen dus heb ik die genomen en die ga ik overclocken......dus dat zal vast wel flink snel lopen hoor.....
success
Anyway: GTS heeft 333 MHZ geheugen en haalt soms richting de 400 MHZ met oc-en... De PRO heeft 400 MHZ en haalt richting de 460 MHZ met oc-en en de Ultra heeft 460 MHZ en haalt richting de 500.
Persoonlijk denk ik dat de PRO niet veel duurder is dan de GTS en wel een berg extra performance kan leveren. Zeker met oc-en
Dus ik zou de PRO nemen...
Dit is mij aangeraden, maar ik kon heel goedkoop de gts krijgen dus heb ik die genomen en die ga ik overclocken......dus dat zal vast wel flink snel lopen hoor.....
success
Verwijderd
na wat reviewz te hebben gelezen.
Het scheelt echt zo'm 10 tot 30 fps(na het overclocken)
Het scheelt echt zo'm 10 tot 30 fps(na het overclocken)
Verwijderd
Igor je vergeet de duurste: de GF 2 Ultra
b.v. Gainward CardExpert GeForce2 Ultra op 500Mhz core
b.v. Gainward CardExpert GeForce2 Ultra op 500Mhz core
Verwijderd
Ja maar als je toch dat geld uit wilt geven koop dan een hercules mx en een playstation 2 met metal gear solid 2......
Ik heb de GTS Pro, prachtig! 78003Dmarks, nog niet overclockt, dat gaat wel gebeuren...
Maar als je een GF2 kaart neemt, neem dasn een hercules. Die hebben prachtige beeldkwaliteit en neem om de tegenovergestelde reden geen creative.
Maar als je een GF2 kaart neemt, neem dasn een hercules. Die hebben prachtige beeldkwaliteit en neem om de tegenovergestelde reden geen creative.
Verwijderd
volledig mee eensOp vrijdag 15 december 2000 07:22 schreef Cartman! het volgende:
Ik heb de GTS Pro, prachtig! 78003Dmarks, nog niet overclockt, dat gaat wel gebeuren...
sinds gister heb ik ook een geforce2 PRO en dit dingetje blaast!! alle games op de hoogste res (mits je monitor ut aan kan) volledig vloeiend, mooi & snel...uiteraard mag dit ook wel voor zo'n 1000 ballen
Pagina: 1