Hallo, heb de search gedaan niet gevonden wat ik zocht.
Zit hier 2 exact dezelfde systemen te bouwen met de volgende hardware
- ASUS A7V600 mobo.
- AthlonXP2800+ Processor
- 512 MB DDR 400
- GforceFX5200 128
- Maxtor 80GB schijf
- LG-cd-rom en cd-rw.
Nu heb ik 1 systeem klaar en heb hier verder geen problemen mee (alleen doet ie het alleen als ik het geheugen in bank3 doe
) maar a fijn draait vanaf vanmiddag als snel en stabiel.
Nu ben ik met het 2e systeem bezig alleen kom ik niet verder dan het volgende vlak nadat ik hem heb aangezet
"initialize plug and play cards....
"PNP init completed"
Volgens mij hoord daarna de IDE crap regel te komen met gevonden HD's maar hij blijft hier dus hangen op dit beeld krijg verder geen error's kom ook niet in de bios
............. Nu wou ik graag de bios resetten zodat ik weer in bios kom als ik em aanzet (om processor goed te zetten)
maar werkt het met de batterij niet meer ofzow???? ik heb hem er inmiddels al een uur van mobo gehad maar hij staat nog steeds hetzelfde!
Als ik del druk om in de bios te gaan blijft ie op et award pnp bios blabla verhaal staan
Dus ik kom niet in de bios en hij start niet door iemand enig idee
Mvg
Koos radeloos ^_^
Zit hier 2 exact dezelfde systemen te bouwen met de volgende hardware
- ASUS A7V600 mobo.
- AthlonXP2800+ Processor
- 512 MB DDR 400
- GforceFX5200 128
- Maxtor 80GB schijf
- LG-cd-rom en cd-rw.
Nu heb ik 1 systeem klaar en heb hier verder geen problemen mee (alleen doet ie het alleen als ik het geheugen in bank3 doe
Nu ben ik met het 2e systeem bezig alleen kom ik niet verder dan het volgende vlak nadat ik hem heb aangezet
"initialize plug and play cards....
"PNP init completed"
Volgens mij hoord daarna de IDE crap regel te komen met gevonden HD's maar hij blijft hier dus hangen op dit beeld krijg verder geen error's kom ook niet in de bios
maar werkt het met de batterij niet meer ofzow???? ik heb hem er inmiddels al een uur van mobo gehad maar hij staat nog steeds hetzelfde!
Als ik del druk om in de bios te gaan blijft ie op et award pnp bios blabla verhaal staan
Dus ik kom niet in de bios en hij start niet door iemand enig idee
Mvg
Koos radeloos ^_^
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code