Toon posts:

[Outlook2003]E-mails komen niet binnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa heeft de nieuwe aldi pc en wil hierop Outlook 2003 gebruiken als mailclient, maar op een zeer vreemde manier lukt het niet om een e-mail te ontvangen.

Als ik de e-mail account settings bekijk, kun je deze zelfs testen in Outlook 2003 en dit geeft geen enkele error. Het vreemde is dat Outlook Express 6 het wel doet.

Ik heb de e-mail account settings van beide programma's nog eens vergeleken, maar deze zijn identiek (alleen is Outlook 2003 Engels en Express Nederlands).

Als ik een mail probeer te versturen, blijft deze gewoon in Outbox staan, terwijl Send/Receive aangeeft "Sending Completed". Bij "Receiving" blijft echter een tijd processing staan en na een tijd verdwijnt het scherm. Kijk ik dan bij de opties hiervan, kan ik "show progress" doen en dan staat alleen de sending complete er nog maar :?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee :?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Bij mij bleven in Outlook 2k2 wel eens mails hangen in postvak uit.
Als ik de boel ff nakeek:netjes opgesteld enzo, maar moest ik de mail openen en dan een account kiezen waarmee ie verstuurd moest worden? :?
Ik gebruik namelijk 3 afzonderlijke mailadressen, blijkbaar snapte dat programma soms niet dat ie automatisch de default moest pakken bij verzenden. Tis niet veel informatie, maar misschien heb je er wat aan. De mail bleeft toen in normale tekst staan in de outbox, ipv "cursief"als ik een account uitgekozen had.

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 01-03-2004 21:25 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
heb je de smtp server en de pop3 server wel goed staan? als je achter een router zit moet je soms bv mail.home.nl invullen ipv mail. Als je je hotmail laat lopen via outlook , doet ie het dan wel?

[ Voor 20% gewijzigd door Sneak[3G] op 01-03-2004 21:31 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Topicstarter
Sneak[3G] schreef op 01 maart 2004 @ 21:31:
heb je de smtp server en de pop3 server wel goed staan? als je achter een router zit moet je soms bv mail.home.nl invullen ipv mail. Als je je hotmail laat lopen via outlook , doet ie het dan wel?
zoals ik zei zijn de instellingen hetzelfde als in outlook express en daarin werkt het wel
2Dutch schreef op 01 maart 2004 @ 21:24:
Bij mij bleven in Outlook 2k2 wel eens mails hangen in postvak uit.
Als ik de boel ff nakeek:netjes opgesteld enzo, maar moest ik de mail openen en dan een account kiezen waarmee ie verstuurd moest worden? :?
Ik gebruik namelijk 3 afzonderlijke mailadressen, blijkbaar snapte dat programma soms niet dat ie automatisch de default moest pakken bij verzenden. Tis niet veel informatie, maar misschien heb je er wat aan. De mail bleeft toen in normale tekst staan in de outbox, ipv "cursief"als ik een account uitgekozen had.
er is maar 1 e-mail account

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog ideeën :?

Verwijderd

ik zit met hetzelfde probleem!!!!

Heb je inmiddels een oplossing gevonden?

dank je
Pagina: 1