Toon posts:

help, bij word xp komt er steeds een raar teken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP!!!!

Steeds als ik word opstart komt er een vreemd P teken.
Als ik op het knopje druk om het weg te halen gaat het ook wel weg maar komt bij het typen toch steeds weer terug. Als dat P teken er staat kan ik niks uit printen als hij dan gaat printen staat er niks op papier :(
Ik heb al een keer geprobeerd om word op nieuw te instaleren maar dit hielp ook al niet.................
Wat kan i nu nog doen.
WIE KAN MIJ HELPEN???????

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:40

job

Heb je een screenshot??
en op welk knopje druk je??

Legale word versie?
hoelang heb je dit probleem al..
Heb je al word opnieuw geinstalleerd.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Om welke versie van Office/Word gaat het?
Hoe lang gebeurt dit al?
enz..
Geef ff wat meer info ;)

Edit: grr ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Laurenz op 28-02-2004 18:08 ]

Leave only footprints, take only memories

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 23:55
Ik denk dat hij dit teken bedoelt :D
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisvan.easynet.be/tmp/hihi.jpg

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:29
lol, een enter 8)7

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• IJnte
Dit je is oplossing:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mhijong19/pictures/enter.jpg
Even op dat icoontje klikken, en dan zie je het niet meer staan. Dit teken geeft aan hoeveel enters er gebruikt zijn, en hoeveel alinea's en dat soort dingen..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

aalbrechtse,

Welkom op GoT :)
Zoals je hierboven ziet is er wat verwarring (...) ontstaan over wat je precies bedoelt - al is er wel een sterk vermoeden :)

Om dit soort dingen nou te voorkomen (dat er twijfels zijn) - hebben we wat richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - kort samengevat:
  • Kies een goede topic titel - jouw topic titel is goed genoeg, maar het OS ontbreekt in je topic titel. Deze extra eis staat in de Windows Operated Systems Policy - maar daar staat ook in dat vragen over Word niet in dit topic thuis horen maar in Software Algemeen.
  • Laat in je topic start bijken wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt - geef bv. even aan waar je al op gezocht hebt om dit probleem op te lossen.
  • Geef in je topicstart voldoende relevante informatie die we nodig hebben - denk hierbij aan een screenshot als dat zinvol is, en aan de Word verise
Probeer je topic start nog even aan te passen aan bovenstaande richtlijnen - verplaats ik je topic nog even naar Software Algemeen

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
IJnte schreef op 28 februari 2004 @ 18:30:
Dit je is oplossing:
[afbeelding]
Even op dat icoontje klikken, en dan zie je het niet meer staan. Dit teken geeft aan hoeveel enters er gebruikt zijn, en hoeveel alinea's en dat soort dingen..
Ook al is het misschien niet een van de meest duidelijkste posts ooit (;)). Ik zie em toch duidelijk "zeggen" dat ie op het knopje heeft gedrukt om het weg te halen.

Lijkt me een beetje een vreemd probleem, volgens mij hoort Word na een standaard installatie toch niet die tekens weer te geven. Zet Word eens in een andere weergavevorm, bijvoorbeeld "normaal" of "afdrukweergave" bij de "beeld opties".

En trouwens als die tekens er staan hoort normaal gesproken een stuk tekst wel normaal uitgeprint te worden, zonder die tekens...

• IJnte
Dat vondt ik ook vreemd, maar dat kan ook zijn, omdat zijn printer misschien nog niet goed geinstalleerd is. Ik dacht dat ik zo wel duidelijk aangaf, wat et probleem was. Ik hoop dat ie er wat aan had...

Pagina: 1