Toon posts:

Verkooppunt YS-tech 60 x 60 x 15 cooler gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een bij voorkeur Nederlandse (web) winkel die de YS-tech 60 x 60 x 15 cooler (type nummer: NYW06015012BL) verkoopt. Voor meer info zie de volgende pdf: http://www.ystechusa.com/images/pdfs/dc-6015.pdf

Ik heb zelf al alle bedrijven gemaild uit de pricewatch of ze deze cooler misschien konden bestellen, maar helaas kon geen van hen deze bestellen. Ik heb wel een webwinkel in Amerika gevonden die deze cooler levert, maar dan komt er gelijk minimaal 50 euro aan verzendkosten bij 8)7 Verder leverde mijn zoektocht met google niks op.

Dus weet je een winkel, dan hoor ik het graag.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03

Exigence

dnkroz

Volgens mij heeft Freezing Hardware hem bijna zeker wel.

[ Voor 46% gewijzigd door Exigence op 28-02-2004 18:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas niet. Dat is een van de bedrijven die ik heb gemaild.

Bedrijven gemaild:
- Freezing hardware (kan hem niet bestellen)
- Perfect systems (kan hem niet bestellen)
- Alternate.nl (nooit antwoord gehad)

Verwijderd

probeer

tweakstore.nl
eynsteyn.nl
icomputers.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 19:06:
probeer

tweakstore.nl
eynsteyn.nl
icomputers.nl
Thnx,
geen van allen hadden ystech fans op hun site, maar ik neem aan dat je deze sites hebt genoemd omdat je weet dat ze ys-tech fans kunnen leveren? Ik heb ze in ieder geval alledrie voor de zekerheid een mailtje gestuurd.

Oh, het is trouwens www.eynstein.nl

Als iemand nog meer sites weet die YS-tech verkopen dat hoor ik het graag.

Verwijderd

misschien de powerpart shop?

• Exigence

Exigence

dnkroz

Waarom wil je trouwens per se die fan? Dus: waar ga je hem voor gebruiken?

[ Voor 33% gewijzigd door Exigence op 29-02-2004 19:01 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Exigence schreef op 29 februari 2004 @ 19:01:
Waarom wil je trouwens per se die fan? Dus: waar ga je hem voor gebruiken?
Als ik naar de afmetingen kijk, valt me op dat de fan erg dun is: 15mm terwijl de meesten 20 of 25mm zijn. Misschien heeft dat er iets mee te maken :?
Een andere rede zie ik zo eigenlijk niet...

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Deze fan ga ik gebruiken om een cpu fan te vervangen van een SGI O2 (r12000 400 Mhz). Voor diegene die niet weten hoe een O2 eruit ziet: http://www.sgi.com/products/remarketed/o2/images/hp_o2.jpg
Plaatje van cpu coolblock:
http://www.excess-solutions.com/IMAGES/2802.jpg

In die O2 zit nu een cpu fan van 60 x 60 x 10 die volgens de specs 38,2 DBA produceert en 14,1 CFM verplaatst.

De van van YS-tech is 15 dik en die ruimte heb ik dus net, gezien de O2 een zeer compacte machine is. Bovendien is dit de stilste fan die ik heb kunnen vinden, want het model wat ik wil hebben produceert 25DBA en verplaatst 17 CFM. Dat is dus meer CFM dan de originele fan en een stuk minder DBA.

Dus ik wil heel graag deze fan hebben, maar als iemand andere fans weet met ongeveer dezelfde specs dan hoor ik graag advies.

• Exigence

Exigence

dnkroz

Kan een 60*60*20 ook nog?
D'r staat namelijk een 60*60*20 Titan op Freezinghardware. Of is een hoogte van 1,5 cm echt het maximum?

Verwijderd

www.dil.nl heeft wel een 60x15 fannetje van sunson, en kan misschien die ys-tech waarschijnlijk ook wel bestellen :)

Verwijderd

Topicstarter
Exigence schreef op 29 februari 2004 @ 22:16:
Kan een 60*60*20 ook nog?
D'r staat namelijk een 60*60*20 Titan op Freezinghardware. Of is een hoogte van 1,5 cm echt het maximum?
Dat gaat net niet passen. Ik heb ongeveer max 1,8 cm tot mijn beschikking, dacht ik. Ik ben bang dat de 2 cm versie aan gaat lopen tegen het metalen frame wat er vlak boven zit.
www.dil.nl heeft wel een 60x15 fannetje van sunson, en kan misschien die ys-tech waarschijnlijk ook wel bestellen
Ik heb op hun site gekeken en ze hebben alleen 40 x 40 fans van Sunon. Heb ze wel ook een mailtje gestuurd met de vraag of ze die YS-tech kunnen bestellen.

Update

Ook eynstein valt af :( Vandaag een email gehad dat ook zij die YS-tech cooler niet kunnen bestellen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 18:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas nog geen bruikbare reacties van alle bedrijven die ik heb gemaild. Zelfs bijna geen reacties :(

Dus als iemand nog iets weet dan hoor ik het graag.

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04-2025
als je nog op zoek bent..

misschien is dit een optie:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...4842&item=3496094519&rd=1

hij verstuurd wereldwijd.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Pagina: 1