dit is mijn probleem: Ik heb 2 maanden geleden mijn eerste pc in elkaar gezet, en alles liep goed, alles deed het perfect..... tot vorige week. de toetsenbord deed erg raar en toen dacht ik ok ik probeer dan wel die andere maar die deed het wel. dus toen dacht ik hmm ok: dan probeer ik die kapotte wel bij die andere pc, nou dat deed ik en toen deed ie het daar ook raar (hij doet het aan het begin wel maar na een tijdje dan gaat ie raar doen: als je typt dan komt het na 30 seconden op het scherm en na +- 2 min doet ie het helemaal niet meer. dus ik ga met die toetsenbord naar de winkel waar ik m heb gehaald, die gast gaat m dus testen en wat blijkt: hij doet het perfect bij die comp van hun.
hij zei dat het misschien aan de moederbord ligt, dat de connector misschien kapot is.
dus nu is eigenlijk mijn vraag: kan de connector van een mobo kapot gaan? dit is overigens wel raar want ik zit nu al deze tekst helemaal met die andere toetsenbord te typen en geen pblemen tot nu toe, kan een moederbord opeens juist die Ene toetsenbord niet meer supporten ofzo...... of is het toch een harware probleem van MIcrosofts Internet Keyboard?
voor de rest heb ik helemaal geen problemen met de functies van de mobo, Nvidia's soundstorm doet het ook zoals t hoort....
PS: CPU= AthlonXP 2800+ en geheugen is 512 mb corsair.
hij zei dat het misschien aan de moederbord ligt, dat de connector misschien kapot is.
dus nu is eigenlijk mijn vraag: kan de connector van een mobo kapot gaan? dit is overigens wel raar want ik zit nu al deze tekst helemaal met die andere toetsenbord te typen en geen pblemen tot nu toe, kan een moederbord opeens juist die Ene toetsenbord niet meer supporten ofzo...... of is het toch een harware probleem van MIcrosofts Internet Keyboard?
voor de rest heb ik helemaal geen problemen met de functies van de mobo, Nvidia's soundstorm doet het ook zoals t hoort....
PS: CPU= AthlonXP 2800+ en geheugen is 512 mb corsair.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 17:57 ]