Toon posts:

[A7N8X deluxe] toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit is mijn probleem: Ik heb 2 maanden geleden mijn eerste pc in elkaar gezet, en alles liep goed, alles deed het perfect..... tot vorige week. de toetsenbord deed erg raar en toen dacht ik ok ik probeer dan wel die andere maar die deed het wel. dus toen dacht ik hmm ok: dan probeer ik die kapotte wel bij die andere pc, nou dat deed ik en toen deed ie het daar ook raar (hij doet het aan het begin wel maar na een tijdje dan gaat ie raar doen: als je typt dan komt het na 30 seconden op het scherm en na +- 2 min doet ie het helemaal niet meer. dus ik ga met die toetsenbord naar de winkel waar ik m heb gehaald, die gast gaat m dus testen en wat blijkt: hij doet het perfect bij die comp van hun.
hij zei dat het misschien aan de moederbord ligt, dat de connector misschien kapot is.
dus nu is eigenlijk mijn vraag: kan de connector van een mobo kapot gaan? dit is overigens wel raar want ik zit nu al deze tekst helemaal met die andere toetsenbord te typen en geen pblemen tot nu toe, kan een moederbord opeens juist die Ene toetsenbord niet meer supporten ofzo...... of is het toch een harware probleem van MIcrosofts Internet Keyboard?

voor de rest heb ik helemaal geen problemen met de functies van de mobo, Nvidia's soundstorm doet het ook zoals t hoort....

PS: CPU= AthlonXP 2800+ en geheugen is 512 mb corsair.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 17:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok n paar testjes gedaan en dit heb ik nog nooit gezien: de Mobo Support blijkbaar de Microsoft Internet keyboard niet meer want de oude toetsenbord doet het bij deze gewoon goed en die Microsoft keyboard doet het bij die oude pc wel maar bij deze niet......

de enige logische probleem lijkt mij dat het een driver kwestie is. en dat die niet samen gaat met die van de moederbord, maar wel raar....opeens na 2 maanden doet ie het niet meer.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 18:15 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid
GoT Huisregels

Hoofdletters. Interpunctie. Grammatica. Layout... ze zijn er niet voor niets :o

Er is met __GROTE__ moeite uit te halen wat je hier bedoelt, maar ondanks zo veel woorden ontbreekt er ook veel. Zie het PMG beleid voor tips voor wat we moeten weten- boevnal je volledige systeemspecs, OS en driverversies (met name als je vermoedt dat dit een driverissue is).

Verder hoor je niet binnen 24u een topic te schoppen, zeker niet binnen 16 minuten- als je iets toe te voegen hebt kun je de Edit knop gebruiken :o

[ Voor 15% gewijzigd door dion_b op 28-02-2004 19:01 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.