MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Nee dat kan niet.wout-hugo schreef op 28 februari 2004 @ 17:26:
Is het moglijke om een SCSI Scanner aan te sluiten op een USB poort
wout-hugo schreef op 28 februari 2004 @ 17:26:
Is het moglijke om een SCSI Scanner aan te sluiten op een USB poort, dmv. een verloopstekkertje? Zoja, waar kan ik zo'n stekker vinden?
Heel misschien kan het wel, maar een scsi-kaartje scoren is zeker goedkoper.
Je hebt een SCSI interface die je dmv. een parallelle poort kunt aansluiten. zeer traag maar met 1 apparaat werkt het. En dan niet eens met alle apparaten, maar toevallig met mijn scanner wel. Nu heb je ook USB kabels met een parallelle poort aan de andere kant...
Dan zou je kunnen proberen of het werkt. Echter je zult de driver van je SCSI-dongle moeten vertellen dat ie op een 'software' printerpoort moet werken en niet op een hardware.
En die SCSI-controller is al heel erg kritisch qua hardware en OS.
Meestal is een SCSI-scanner SCSI-2 en met een beetje zoeken kun je die kaartjes nieuw vinden vanaf 15 euro. een USB naar parallel kabel is meestal al duurder... en dan praat je nog niet eens over dat SCSI-interfaceje.
Je hebt een SCSI interface die je dmv. een parallelle poort kunt aansluiten. zeer traag maar met 1 apparaat werkt het. En dan niet eens met alle apparaten, maar toevallig met mijn scanner wel. Nu heb je ook USB kabels met een parallelle poort aan de andere kant...
Dan zou je kunnen proberen of het werkt. Echter je zult de driver van je SCSI-dongle moeten vertellen dat ie op een 'software' printerpoort moet werken en niet op een hardware.
En die SCSI-controller is al heel erg kritisch qua hardware en OS.
Meestal is een SCSI-scanner SCSI-2 en met een beetje zoeken kun je die kaartjes nieuw vinden vanaf 15 euro. een USB naar parallel kabel is meestal al duurder... en dan praat je nog niet eens over dat SCSI-interfaceje.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
????
http://www.dealtime.co.uk/xPC-Belkin_F5U115_UNV
ow, sorry, te laat...
[ Voor 7% gewijzigd door __fred__ op 28-02-2004 18:54 ]
Ik had niet gezochtjanster schreef op 28 februari 2004 @ 18:50:
[...]
Oohw jaah SCSI beest weet er alles van![]()
http://www.usbgear.com/USB_SCSI_adapters.html
ja dat kan : hier bijvoorbeeld
ik heb dit ding al in mijn handen gehad, en het werkte perfect in combinatie met verschillende apparatuur.
Alleen de drivers zijn nog nie geweldig, maar de nieuwe nog uit te komen driverupdate schijnt al weer stukken beter te zijn
ik heb dit ding al in mijn handen gehad, en het werkte perfect in combinatie met verschillende apparatuur.
Alleen de drivers zijn nog nie geweldig, maar de nieuwe nog uit te komen driverupdate schijnt al weer stukken beter te zijn
omdat het kan!
Pagina: 1