Ik heb 2 harde schijven: Fat32 (C:) met windows xp en Fat32 (D:) met windows xp met belangrijke documenten. Ik heb fedora core 1 geinstalleerd op de C:, de installatie heeft "boot" gewist en er was een fout met cd2, hij kon een pakket niet kopieren dus moest ik de installatie beëindigen. toen ik dan opstartte kreeg "kan het besturingssysteem niet laden". En ik zei "fuck" en dan heb ik redhat (had ik op 3cd's) proberen te installeren en er was weer een pakket dat hem niet kon kopieren van cd2 maar andere pakketten van cd2 wel
. dus heb ik minimaal genomen bij pakketten en hij heeft het kunnen installeren en een boot gemaakt voor "dos" en "redhat linux 9" maar als je dan op dos probeerde dan kwam er een zwart scherm en een paar dinges op en het was percies aan het laden maar het bleef maar laden, het deed gewoon niets... Dus wil ik nu gewoon de C: terug formateren naar fat32, windows xp op zetten en linux in de prullenbak en er nooit meer uithalen... Mijn vraag is hoe moet ik de C: formateren nar fat32/ntfs? of beter gezegd HDA formateren naar fat32/ntfs.
btw: zit nu op een internetcafé...
Mijn prullen die ik heb:-cd van windows xp
-opstartdiskette van win98
Plse help
btw: zit nu op een internetcafé...
Mijn prullen die ik heb:-cd van windows xp
-opstartdiskette van win98
Plse help