Halverwege november heb ik bij demon een aansluiting aangevraagd. Na een lange tijd wachten was het op 31-01 zover, volgens de status was de lijn opgeleverd. De vertraagde oplevering was het gevolg van een volle wijkcentrale. Helaas, tot op de dag van vandaag werkt de verbinding nog niet. Het DSL lampje blijft uit. Meerdere malen per week heb ik hier contact over met demon. Allerlei excuses zijn al voorbij gekomen, en beloftes van terugbellen vaak niet nagekomen. De verbinding loopt via bbned. Volgens demon ligt het probleem met name bij het niet samenwerken van bbned en de kpn.
Nu ben ik opzoek naar mensen met soortgelijke problemen. Om zo naar demon toe een sterker front te kunnen vormen dat het na vier weken wachten toch weleens tijd wordt voor een finale oplossing. En eventueel de media op te zoeken.
Nu ben ik opzoek naar mensen met soortgelijke problemen. Om zo naar demon toe een sterker front te kunnen vormen dat het na vier weken wachten toch weleens tijd wordt voor een finale oplossing. En eventueel de media op te zoeken.