Elite Force

Pagina: 1
Acties:

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 23:04
Ongeveer een week geleden heb ik Elite Force gekocht en ben Single Player gaan spelen, vandaag heb ik um al uitgespeeld :( Ik vond de single player missies leuk, maar alles bij elkaar was het wel erg kort en echt moeilijk was het niet, alleen de eindbaas was wel klote. Zijn er hier nog meer die de single player (uit)gespeeld hebben, en zo ja, wat vonden jullie er van?

Verwijderd

Ik vond hem rete vet. Was al verslaafd nadat ik de demo had gespeeld. ben naar de winkel gerend toen ie uitkwam.

Vond hem niet te kort. Eindbaas was idd wel enorm lastig. Volgens mij zijn er plannen voor een expansion pack!

• spyro
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08-2022

spyro

Ik vond het ook veel te kort en erg makkelijk. Kwestie van telkens het juiste wapen kiezen. dan heb je nergens een probleem. M.n. die borg, die knal je allemaal zo neer met dat borg wapen. 't Zag er allemaal wel erg mooi uit.

Dus wel mooi, maar toch een tegenvaller.

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Inderdaad een vet spel...

Wel een leuke tip, speel eem eens op zowel mannelijke als vrouwelijke speler uit....

Het verhaallijn schijnt dan wat verschillend te zijn... :)

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 23:04
Hmm, ik heb er idd maar 1 (Alexandria - Vrouwelijk) geprobeerd, maar ik denk niet dat er een groot verschil zal zijn, ga het toch maar es proberen :)