Toon posts:

help sx1

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zal kort blijven als ik het software via mijn computer staat er na mijn vermoegen meer op als ik uit de telefoon kan halen heb, deze vraag klink mischien bekent in de oren omdat ik deze op andere sites ook gevraagt heb wie met een t-mobile abbonement wil mij een keer tegen vegoeding natuurlijk een uitleggen wat ik naast bellen nog meer met de telefoon kan en hou ik het in moet stellen om te wappen gprs(sen) en downloaden van mp3 en filmpjes wat java doet het bij mij geloof ik ook niet.
Met vriendelijke groet jm vd vorst *afz weert* 8)7

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

je moest eens weten hoe lastig het is als je geen interpunctie gebruikt je weet wel dat zijn de punten tussen de regels door oja en ook nog de kommas enzo maar als je dan toch hier aan het posten bent dan had je ook wel het sx1 topic kunnen vinden daar staat vast in wat je zoekt ik begrijp namelijk geen hout van wat je hierboven schrijft en daar zal ik vast niet de enige in zijn zou je in het vervolg ajb even de netiquette kunnen respecteren 8)7

OK, nu in normaal Nederlands:
Ik begrijp geen hout van wat je nu allemaal post; gebruik ALSJEBLIEFT interpunctie. Verder denk ik dat je Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door moet nemen.
We hebben ook een algemeen SX-1 topic: Siemens SX1 - Deel 2, kijk die eerst eens door of je vraag erin beantwoord wordt.
Deze gaat dicht.

Dit topic is gesloten.