[IE] laad niet

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• bougher
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03-2015
Goed, daar ben ik weer, ik zag dat mijn topic was verwijderd dus zal het nog even uitleggen wat mijn probleem (nog steeds :( ) is.

Bij het openen van van pagina's die via een link worden aangeboden, of met "open in nieuw window" dan blijft de pagina (adresbalk) blank en gebeurd er niets.
Ik heb nu gekeken op de faq, en daar word geadviseerd om wat dll's te laden en wat reg-keys te controlleren. Na wat opnieuw opstarten heb ik het probleem nog steeds :(
Maar goed, nu moet ik ook nog wachten om iets in een adresbalk in te typen.

Ik dacht laat ik de laatste ie6 er maar overheen lopen dan gaat het wel weg, maar windows breekt deze installatie af omdat ik een nieuwere variant geinstalleerd heb staan. Kan ik deze uberhaupt verwijderen? Verder heb ik heb ook het progr "hijackthis" gedraaid en daar staat dit in de log-file:

"
Logfile of HijackThis v1.97.5
Scan saved at 16:02:45, on 28-2-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Network Associates\Common Framework\FrameworkService.exe
C:\Program Files\Network Associates\VirusScan\Mcshield.exe
C:\Program Files\Network Associates\VirusScan\VsTskMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Program Files\ltmoh\Ltmoh.exe
C:\Program Files\necmfk\necmfk.exe
C:\Program Files\Apoint2K\Apoint.exe
C:\Program Files\Network Associates\VirusScan\SHSTAT.EXE
C:\Program Files\Network Associates\Common Framework\UpdaterUI.exe
C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe
C:\Program Files\NetLimiter\NetLimiter.exe
C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-aware 6\Ad-watch.exe
C:\Program Files\STOPzilla!\Stopzilla.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Apoint2K\HidFind.exe
C:\Program Files\Apoint2K\Apntex.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Program Files\eMule\emule.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\progfiles\hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.tue.nl/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = https://www.printme.com/support/adobe/index.html
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: (no name) - {000E7270-CC7A-0786-8E7A-DA09B51938A6} - C:\WINDOWS\System32\n3tpa1.dll
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {64D09623-3F84-D0B3-DE83-AC2AF5662CAB} - C:\WINDOWS\system32\mewtypuh.dll
"

Goed, iemand die er wijs uit kan _/-\o_ , of een oplossing weet...graag

gr

Verwijderd

ik zag dat mijn topic was verwijderd dus zal het nog even uitleggen wat mijn probleem (nog steeds ) is.
ik denk dat je dan beter een modje kan mailen.

maargoed, dit klinkt dusdanig serieus dat je die windows nooit meer helemaal gezond krijgt. wat dacht je van een verse windows erop?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je vorige topic is niet verwijdert hoor. Hier staat tie.. :)

Als je in het begin bent van GoT, zie je boveaan staan iets van"Hoi Br@m, je laatste sessie begon zaterdag 28 februari 2004 16:28" Maar dan jou naam. Klik op je naam en je ziet waar je topic's waarin gereageerd hebt staan. ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Br@m op 28-02-2004 16:29 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• bougher
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03-2015
een modje? ik ben hier nog maar net, dus wa's da.
Een nieuwe versie had ik nog niet zo'n zin in, vandaar dat ik het via deze manier probeer...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je topic is helemaal niet verwijderd hoor, maar slechts verplaatst vanuit Windows Operated Systems naar Software Algemeen. Zie ie6 laad niets :)

Kortom, deze is dubbel en dat maakt de zaak er niet duidelijker op, laten we dus maar verder gaan in het bovengenoemde topic (waar het antwoord zo te zien al gegeven is, 't staat in de FAQ).
Mocht een topic 'af zakken' in de topiclijst, dan kan je hem terug 'omhoog schoppen' door er reactie (met een inhoud als 'schopje' of iets in die richting) te plaatsen. Wacht hier alleen wel 24 uur na de laatste reactie mee, er zijn ook nog andere mensen met problemen.

Je kan een lijst van topics waar in je hebt gereageerd (of zelf hebt gemaakt) opvragen door op je naam in een topic te klikken.
edit:
Modje is kort voor moderator, iemand die het forum in goede banen leidt (ik ben er ook eentje :P). Contactinfo voor moderators van Software Algemeen kan je hier vinden. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Rafe op 28-02-2004 16:33 ]

Dit topic is gesloten.