Shuttle SN85G4 post niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:06
Nadat ik mijn Sn85g4, nu 2 dagen in het bezit, met pijn en moeite aan de praat heb gekregen (videokaart stuk). Post deze niet meer. Gisteren is het me nog gelukt om de windows setup te draaien maar die crashte. Sindsdien initilialiseerd hij schijf en cd-drive wel maar ik krijg geen beeld.
Ik heb alles al geprobeerd, van andere videokaart tot geheugen (deze doen het in een ander systeem prima), niets mag helpen.
Ik heb eens gelezen of een bioschip probleem dat deze stuk is, hoe kan ik dit controleren? Iemand nog andere mogelijkheden wat het probleem kan zijn?

specs:
- shuttle sn85g4
- Amd64 3000+
- Kingston 512 pc3200 x2
- maxtor 160GB Sata

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Dood mamplankje... niet leuk maar waarschijnlijk wel het geval.
Jouw beschrijving lijkt verdacht veel op de symptomen die het systeem van mijn vrouw vertoonde (na 2 cadeau'tjes van het Nuon).
Ik heb een nieuw mamaplankje gekocht en erin gezet; gaan :*)
Je kunt hooguit nog een 'reset bios' proberen... maar als dat niet helpt ben je, denk ik, toch de bok... errrm.... }:O ;)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• TukkerTweaker
MetalRush schreef op 28 februari 2004 @ 16:35:
Dood mamplankje... niet leuk maar waarschijnlijk wel het geval.
Jouw beschrijving lijkt verdacht veel op de symptomen die het systeem van mijn vrouw vertoonde (na 2 cadeau'tjes van het Nuon).
Ik heb een nieuw mamaplankje gekocht en erin gezet; gaan :*)
Je kunt hooguit nog een 'reset bios' proberen... maar als dat niet helpt ben je, denk ik, toch de bok... errrm.... }:O ;)
Bios reset heb ik al gebrobeerd, het lijkt erop dat de bioschip kapot is. Gevalletje RMA ben ik bang.

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 12:05

Blaz0r

:)

Er is nog een topic over een "dode" sn85g4.
Komt dit heel vaak voor, of is het gewoon toeval.
Ik ben namenlijk van plan om er ook 1 te halen.

• TukkerTweaker
Blaz0r schreef op 29 februari 2004 @ 19:17:
Er is nog een topic over een "dode" sn85g4.
Komt dit heel vaak voor, of is het gewoon toeval.
Ik ben namenlijk van plan om er ook 1 te halen.
Komt (te) vaak voor, zoek maar eens met google, ik was niet de enige. Het schijnt een defecte bios-chip te zijn.
Pagina: 1