[XP] Vensters niet selecteerbaar

Pagina: 1
Acties:

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 21:28
Ik heb sinds een reinstall het volgende vreemde probleem:

als ik mappen open, surf of wat dan ook, en ik wil een ander window aanklikken, dan lukt dat niet. Ik moet dan eerst ctrl-alt-del drukken dan pop-up me schermpje, en dan pas kan ik het betreffende venster aanklikken. Het gebeurt ook volgens mij volledig random, want ik kan bv de ene keer 10 keer achterelkaar switchen, en er gebeurt niks, terwijl andere keer bv al als je het ene window ingaat dat ie daarna niks meer wil selecteren.

Tevens de rechtermuisknop menu's doen het niet meer.

Nu zou je denken, install systeem opnieuw, dat heb ik dus vandaag gedaan, en heb weer het probleem. Ik heb sp1 en alle patches gedownload van microsoft, maar geen resultaat.

Iemand die een oplossing weet? Ik heb ook explorer.exe vervangen omdat ik dacht dat het daar misschien aan zou liggen.

Specs systeem:

Asus P4C800-e deluxe
P4 2,4ghz proc, niet overclocked.
2x 256mb mem
Ati 9700pro
120gb sata maxtor (enige nieuwe hardware sinds het probleem)
120gb normale maxtor

Lijkt me toch niet dat het kan liggen aan een nieuwe hardeschijf?
Tevens is mijn windows installed op de D:\schijf.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Virusscan al eens geprobeerd?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

dit ziet eruit als een muisknop die blijft hangen, ik heb precies hetzelfde ook wel eens met mijn laptop wanneer de touchpad de "drag-lock" in heeft geschakeld, een beetje willekeurig rammen op de touchpad verhelpt dit meestal.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 21:28
Hmm, ik speel veel cs, en daar heb ik geen last ervan (je merkt daar redelijk snel of je muisknop wel/niet doet cq. hangt)

Tevens ook de menu's die niet goed werken. Stel ik sleep een bestand, dan gebeurt er niks. Maar als ik rechtermuisknop doe, dan copy, en bij het doel dan paste, dan wel...

Ik gebruik norton antivirus 2003, en hij scanned elke week. Tevens na een verse install lijkt me niet dat dat het probleem kan zijn?