Ik heb bij mijn vriendin deze week een draadloos netwerk gelegd, na heel wat problemen om te surfen op het internet is het me nu toch gelukt!! Maar ik heb nog paar vraagjes. Als ze op msn chat, dan valt haar connectie wel zo'n 10 keer op 1 uur, das beetje irritant en daarom heb ik eraan gedacht een versterker te plaatsen!!
Zelf heb ik al zitten gegooglen en searchen hier op GOT maar niet echt iets gevonden dat ik gebruiken kan! Merk van zo'n versterkers ken ik niet en de reglementering hier in België ken ik ook niet precies hierover, heb ik ook op google naar gezocht!!
Ook ben ik op zoek naar een kabel voor de printer (USB) maar die aan de router kan geplugd worden!! Bestaan er zo'n kabels??
Zelf heb ik al zitten gegooglen en searchen hier op GOT maar niet echt iets gevonden dat ik gebruiken kan! Merk van zo'n versterkers ken ik niet en de reglementering hier in België ken ik ook niet precies hierover, heb ik ook op google naar gezocht!!
Ook ben ik op zoek naar een kabel voor de printer (USB) maar die aan de router kan geplugd worden!! Bestaan er zo'n kabels??
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov