Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Dongle] B091H1 USB Bluetooth ism Nokia 6820

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 07:26

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Ik heb hier (van een vriend van me) een USB Bluetooth dongle. Merk: Geen idee maar er staat "B091H1 USB Bluetooth Dongle". Er zit een CD met drivers bijgeleverd.

De dongle werkt perfect bij communicatie tussen 2 PC's. Echter, bij communicatie met de Nokia 6820 geeft hij een foutmelding vlak voordat hij de gegevens over gaat zenden. Vergeet ik wellicht iets te doen? :? Moet ik wellicht specifieke drivers hebben voor deze telefoon/device? :? (Ik kan op het internet geen drivers vinden.)

Edit1: De errormelding luidt: "Failed to get PAN service information."

Edit2: Ik zie nu dat dit enigszings is besproken in Bluetooth probleem In dit topic is echter geen goed antwoord gevonden op het probleem. Terugbrengen naar de winkel is geen optie. :|

[ Voor 46% gewijzigd door Barca op 28-02-2004 14:54 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:45

breinonline

Are you afraid to be known?

Het kan zijn dat je hem nooit aan de praat krijgt. Nokia houdt zich niet aan de BT standaard omdat ze graag zien dat je hun eigen BT adapters koopt die tot 3 keer zo duur zijn als van een ander merk. Ik heb echter begrepen dat er mensen zijn die hun Nokia toch aan de praat krijgen ism. een dongle van een ander merk. Aangezien je het merk niet echt weet kon het weleens lastig worden dat hierbij voorelkaar te krijgen...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini