Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik denk dat dat niet iets is van Total Commander, maar dat Windows dat zelf doet...
En ik weet dan ook niet hoe uit te schakelen.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Nee, dat lijkt me sterk. Ik heb het met geen enkel ander programma (ook niet bijvoorbeeld een Delphi programma dat ik zelf heb gemaakt en twee keer opstart). Het gaat om Windows XP Pro en heb dat [nummer]-probleem nergens behalve bij Total Commander 6. Total Commander 5.50 heeft deze feature niet.Br@m schreef op 28 februari 2004 @ 13:45:
Ik denk dat dat niet iets is van Total Commander, maar dat Windows dat zelf doet...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het is idd een feature van Total Commander... maar ik kan em niet meer vinden
Maar jij hebt die nummering dus niet (meer)? Dat de optie dus wel uit te zetten is?Kix@$$ schreef op 28 februari 2004 @ 13:49:
Het is idd een feature van Total Commander... maar ik kan em niet meer vinden
Kep vroeger de optie voorbij zien komen. De nummering heb ik wel gewoon.spaceboy schreef op 28 februari 2004 @ 13:53:
[...]
Maar jij hebt die nummering dus niet (meer)? Dat de optie dus wel uit te zetten is?
Ja, je kan aan geven of je wel of niet meerdere keren het progje wilt opstarten. Maar das de vraag niet van de TS
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Misschien kun je het hier vragen:
http://www.ghisler.ch/board/index.php
http://www.ghisler.ch/board/index.php
In de ini file (wincmd.ini) bij [Configuration]:
ShowInstanceNr=1 Show number in title when more than one Commander is running (1/0)
Dat dus op 0 zetten.
ShowInstanceNr=1 Show number in title when more than one Commander is running (1/0)
Dat dus op 0 zetten.
Geweldig!!! Die ShowInstanceNr stond er bij mij nog helemaal niet bij, maar als die regel toevoeg werkt het! Thanks!!compie schreef op 28 februari 2004 @ 15:44:
In de ini file (wincmd.ini) bij [Configuration]:
Dat dus op 0 zetten.
Pagina: 1