Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik wil I mode aanschaffen om de beurs op mijn telefoon te ontvangen.

nu staat er echter op de imode site dat het nokia 6220 toestel niet alle imode diensten ondersteunt. (die toshiba's en NEC's wel, maar ik wil een nokia).

is er een lijst welke diensten wel en niet ondersteunt worden door de nokia 6220?

ik had ook ergens gelezen dat je telefoon SSH/TLS moest ondersteunen om te kunnen bankieren via imode, maar op de nokia site kan ik niets terugvinden over ssh/tls.

ik heb ook al op telekomvergelijker.nl gekeken, maar nergens is echt goede info hierover te vinden.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
[voorzichtige kickmodus]
geen imode kenners hier??
[/voorzichtige kickmodus]

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Mijn broertje heeft nu die siemens m55, staat ok dat mogelijk niet alles word ondersteund, maar hij heeft tot nu toe geen enkele site niet binne kunne halen, zal hem es vrage of ie naar die site kan surfe, welke?, maar hij heeft wel een siemens,

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Volgens mij zijn het die games enzo die niet ondersteunt worden. Als die beurs een gewone imode site is zou het in principe moeten werken. isschien dat je het in de winkel even mag proberen? Dan weet je het gelijk zeker

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Grimli schreef op 29 februari 2004 @ 22:44:
Volgens mij zijn het die games enzo die niet ondersteunt worden. Als die beurs een gewone imode site is zou het in principe moeten werken. isschien dat je het in de winkel even mag proberen? Dan weet je het gelijk zeker
zou ik kunnen proberen, maar gaat zo moeilijk bij een webwinkel ;)

de site is trouwens http://beleggen.mobiel.rabobank.nl/

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Je kan ook even naar de Primafoon gaan...
Pagina: 1