mijn switch user werkt niet meer, heeft altijd gewerkt, als ik de service handmatig opstart krijg ik de foutmelding (ERROR 1068 the dependency service or group failed to start), ik werk met XP pro Engelse versie, mijn svchost.exe is van 08-11-2003
Probeer je Terminal Services eens te enablen, daar is de Fast User Switching service van afhankelijk. 
En RPC is weer benodigd voor TS, maar ik verwacht dat die nog wel gewoon draait..
Vraag me alleen wel af hoe 't komt dat je svchost.exe zo'n recente datum heeft; Hier heeft die namelijk dezelfde datum als andere standaard Windows bestanden (ergens in 2001). Komt dat door een of andere update of wellicht een virus?
En RPC is weer benodigd voor TS, maar ik verwacht dat die nog wel gewoon draait..
Vraag me alleen wel af hoe 't komt dat je svchost.exe zo'n recente datum heeft; Hier heeft die namelijk dezelfde datum als andere standaard Windows bestanden (ergens in 2001). Komt dat door een of andere update of wellicht een virus?
[ Voor 39% gewijzigd door Zap op 28-02-2004 13:32 ]
#
ik heb Terminal Services op automatic gezet was disabled, kan nu switch user ook weer starten, dank je, horen ze trouwens op manual of automatic te staan, wat trouwens de de datums van de files betreft ik heb het nodige bestanden in de windows directory van deze datum, ik heb alle updates opgehaald, en ik heb norton virus scanner draaien
Maakt niet echt heel veel uit lijkt me. Als je ze op manual zet zijn de betreffende services toch altijd actief, dus is in dit geval weinig verschil met automatic
#