Toon posts:

Fouten in Win98

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bijv een website bezoek krijg ik een exploderfout. Dan geef die een schermpje aan en je kan alleen maar op Sluiten klikken. Dus dan moet je dat maar doen. Weten mensen wat je hier aan kan doen of meer willen weten. Laat me het weten?! Ik heb al alle instellingen terug gezet.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Paar tips:
- Windows Update + nieuwste Internet Explorer installeren
- scannen op virussen / spyware (hijackthis)
- eventjes alles uitzetten bij msconfig

Verwijderd

Of gewoon even over stappen naar een andere i-net browserOpera, mozila, enz en dan ben je ook van die ellende af ;-).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, wat bedoel je met dat config gedoe?

Ik heb het ook met Paint Muziek en Mijn Documenten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 13:16:
Bedankt, wat bedoel je met dat config gedoe?

Ik heb het ook met Paint Muziek en Mijn Documenten
Start --->> Uitvoeren ---->> MSCONFIG intypen

In dan bij opstarten de onnodige programma's niet laten opstarten... De programma's die met Windows opstarten staan aangegeven met een vinkje in het tabblad opstarten... kijk daar maar effe bij

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ik zou eerst maar ééns een rondje ad aware doen!
Klooien in de msconfig wil nog weleens verkeerd aflopen :o , vooral met mensen die niet totaal weten waar ze mee bezig zijn. Download AdAware van http://www.lavasoft.de/ . That should do the trick

[ Voor 68% gewijzigd door G F0rce 1 op 28-02-2004 13:23 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit had je toch al hier gevraagd? ExploderFouten Win98/

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

elevator in "ExploderFouten Win98"

Ga nu niet steeds nieuwe topics openen zonder eerst even goed te lezen en zelf te proberen :/

Leesvoer:
FAQ Forumgedrag
WOS Policy
SA Policy
:)

Lees dat even door, gebruik het ook en start 9op de juiste plaats) een duidelijk nieuw topic, dit heeft geen zin op Gathering of Tweakers :o

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 28-02-2004 13:51 . Reden: Alg policy was niet echt relevant :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.