Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

prepaid naar abonnement Telfort

Pagina: 1
Acties:

• SvennieB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 08:02
Ik zit ergens mee en bij de bestellijn van telfort kunnen ze me geen antwoord geven, vandaar deze post.

Ik bezit momenteel een prepaid toestel van telfort, dus met simlock en heb zojuist een samenbellen abonnement van telfort afgesloten. Is het mogelijk om deze simkaart in mijn prepaid toestel te gebruiken of moet ik heb dan eerst unlocken.

Ik dacht namelijk dat een simlock ingesteld werd voor een bepaalde provider, dus dat je zowel een abonnement als een prepaid simkaart in je gsm kunt doen.

Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee?

Verwijderd

meestal is een toestel ook nog gelockt op prepay. je zou het toestel kunnen hacken, maar handiger is om gewoon ff telfort te vragen of zo de lock omzetten in een telfort abo lock. dat doen ze wel, omdat ze weten dat je dan toch telfort klant blijft.

Verwijderd

ik kon gewoon abbo sim kaart in mijn pre-paid telfort toestel. maar ik heb er wel eens van gehoord idd dat het niet kan. zou ze toch ff bellen voor zkrheid

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 17:48
De sim-kaarten zijn gelocked, en soms de toestellen ook. Ergens op de website kun je een sim-unlock code aanvragen en een gid-unlock code (voor je toestel), die krijg je dan per sms. Je toestel, en of simkaart moeten geloof ik wel meer als een jaar oud zijn. De instructies in die sms ff volgen en tada.

Verwijderd

Simkaart gelocked? Dat is dus niet zo, dat kan niet eens.

Je toestel zal gelocked zijn, dus die code moet je bij Telfort aanvragen. Die verstrekken ze overigens na een jaar gratis.

Verwijderd

Moet volgends mij gewoon kunnen hoor, 0800-4444444 kunnen ze je misschien wel verder helpen :P

Als de simkaart nieuw is, dan moet hij het in elk telfort toestel doen... soms hebben oudere simkaarten problemen met nieuwere toestellen, daarvoor kan de helpdesk je een gid file versturen, maar in jou geval, moet het gewoon zo werken.
Pagina: 1