Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Verwijderd
Ik heb 2 Belinea TFT-monitors. Een 17"(1735)en een 19"(1950). Beide met DVI. Ben er zeer over te spreken. Veel kwaliteit voor redelijke prijs. Prima kleuren. Goede kijkhoek. In hoogte verstelbaar. Draaibaar(Pivot). Vooral de 1735 kreeg onlangs enkele lovende tests in Nederlandse bladen, mede door de snelle responsetijd van 16ms. Jammergenoeg links niet bewaard, maar op enkele Duitse sites zijn ze uitgebreid getest en zeer goed bevonden.
@jayjay ,
jij hebt dus een 19" tft van belinea , kun je er een beetje op gamen?
want ik krijg dus nog mijn 19"tft van belinea type 101920
en die heeft 25 ms .....
mijn vraag is of je niet zo veel last hebt van ghosting etc.
jij hebt dus een 19" tft van belinea , kun je er een beetje op gamen?
want ik krijg dus nog mijn 19"tft van belinea type 101920
en die heeft 25 ms .....
mijn vraag is of je niet zo veel last hebt van ghosting etc.
Verwijderd
Sorry, ik speel geen games. Alleen wordprocessing, fotobewerking, analoog en digitaal video-cappen en editten. Nooit last van ghosting. Maar misschien heb je dit alleen bij gamen. Voor mij is de 101950 een ideale monitor. Erg makkelijk is het draaien op portrait stand en de hoogte-verstelling als iemand anders achter m'n scherm zit. Iets wat ik maar zelden toelaat overigens, want ik wil de PC optimaal houden voor videobewerking. Voor de kids is een andere PC voor met de 17" Belinea.