Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

GameOrder.nl verkoopt Hardware?

Pagina: 1
Acties:

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:08
Gameorder.nl heeft in de PriceWatch meerdere hardware-artikelen aangeboden (P4 3.0Ghz, Zalman-koeler), maar op hun site staan alleen spelen voor PC en consoles. Ze hebben wel enige joysticks en stuurtjes, maar echte pc-hardware is niet terug te vinden.

Het lijkt mij dus dat deze prijzen uit de PriceWatch gehaald moeten worden...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Kan ook niets vinden.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Ze hebben ook de consoles zelf en de accessoires ervoor. Die staan ook in de Pricewatch :).

http://twitter.com/randalpeelen

Verwijderd

Is er een bepaalde reden dat er een topic gewijd wordt aan verkeerde entry's in de pricewatch? Je kan toch ook gewoon in Pricewatch aangeven dat een entry onjuist is?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 12:56:
Is er een bepaalde reden dat er een topic gewijd wordt aan verkeerde entry's in de pricewatch? Je kan toch ook gewoon in Pricewatch aangeven dat een entry onjuist is?
Sommige gebruikers zijn daarvan niet op de hoogte en daarnaast kan het nuttig zijn om er met meerdere mensen over te discussieren; dus een topic kan soms nuttig zijn :) .

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:08
Ja, en dat wist ik nog niet, maar nu wel. Dus heb ik ze maar meteen even ingevuld. :)
Nu weet ik alleen niet of een discussie hierover interessant zou kunnen zijn... :Y)

Misschien is het eerder handig voor de GoT-KB :)

[ Voor 14% gewijzigd door IceEyz op 04-03-2004 10:48 ]

Verwijderd

Er gaf iemand aan dat het interesant zou kunnen zijn, benerg benieuwd wat de toegevoegde waarde kan worden van zoon conversatie.
Pagina: 1