Toon posts:

Onnodig geslote topic

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had onlang dit topic gestart:
xp doet ineens vaag

Maar waarom moet er weer een slotje op? ik kan mijn problemen van, maptaken en software niet kunnen benaderen, niet vinden in de search hoor :s

nu ben ik nog niks verder.
zou heij weer open mogen want ik vind dit een beetje onzinnig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:33:
xp doet ineens vaag

Maar waarom moet er weer een slotje op? ik kan mijn problemen van, maptaken en software niet kunnen benaderen, niet vinden in de search hoor :s

Dit is niet de bedoeling. Als je het niet eens bent een modje kan je hem altijd mailen. Een nieuw topic openen heeft op deze manier helemaal geen nut!

En zoals elevator al zegt
Je bent al vaker gewezen op het feit dat zelf initiatief tonen een vereiste is op GoT - deze vraag is al vaker voorgekomen - ik zie je echter niet vertellen wat daar allemaal al mee gebeurd is.
Lijkt me duidelijhk hè :>

offtopic:
En het is gesloten topic!

[ Voor 24% gewijzigd door G F0rce 1 op 28-02-2004 11:39 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik zie daar nergens staan of je de aangedragen en mogelijke oplossing hebt geprobeerd. Verder staat er überhaupt niet wat je eraan hebt gedaan.

Elevator zegt het allemaal al en heb je problemen met zijn slot, dan moet je hem mailen want daarvoor is LA niet bedoeld.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou ik kan de vraag niet vinden hoor..
en die maile duurt weer een week dus dan is het al niet meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:38:
nou ik kan de vraga niet vinden hoor..
en die maiel duurt weer een week dus dan is het al niet meer nodig
Met de gewone post wel ja. Maar de laatste tijd is er een verschijnsel dat ook wel wordt omschreven als Email. Hiermee kan je elecktronisch een bericht versturen naar iemand anders met een emailadres. De lezer kan meestal binnen enkele seconden á minuten het mailtje lezen. Dat duurt geen week dus ... en vooral niet met zulke goede adjes als wij hier hebben *slijm slijm :>

[ Voor 7% gewijzigd door G F0rce 1 op 28-02-2004 11:42 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja vorige x heb ik minstens een week gewacht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het is vrij en zelfs volkomen nutteloos om er verder op in te gaan. Had tenminste even aangegeven wát er exact het probleem was en o.a. mij daar even een antwoord gegeven.

Overigens kun je met de search met wat goede trefwoorden, bijv. XP Mapopties Wachtwoord Aanmelden, heel wat topics vinden waarbij zeker wel jouw probleem aan de orde komt.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:42:
ja vorige x heb ik minstens een week gewacht hoor.
Ik zou proberen een topic te maken met een normale topic start waar iedereen wat wijs uit kan. Het is immers voor je eigen best wil. Dus lijkt me een goede ttitel ook niet ondhandig want wat weet iemand nou aan 'XP doet vaag' :? !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:33:
xp doet ineens vaag

De reden waarom hij dicht gaat is je echt al meerdere malen verteld - je topic voldoet namelijk niet aan de manier waarop we dat graag zien op GoT - iets wat jou al meerdere malen verteld is.

Laten we eens een willekeurige drie tal topics uit je historie er bij halen die gesloten zijn:
Als je gewoon in de handleiding kijkt zie je direct waar die port achterop voor is, en info over netwerkactiviteit terwijl alle PC's uit staan is in de GoT-Search genoeg te vinden. Ik wil je dus aanraden om in het vervolg wat meer eigen research te doen voordat je hier een topic opent, zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Helaas, met deze hoeveelheid informatie is de kans klein dat er iemand is die je kan helpen. Zou je Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door willen lezen, de dingen willen proberen die erin staan en als het echt niet lukt, een nieuw topic met voldoende gegevens in Spielerij - Problemen & Vragen (SGD is voor discussies, niet voor vragen)?
Zoal ook al in je topic in Spielerij - Games & Discussies, lees "Lees dit voor je een topic opent/een reply post!" even door...
Open daarna een nieuw topic met genoeg informatie
Wat zien we de hele tijd terug komen? Juist - je geeft niet voldoende informatie, of toont niet voldoende inzet.

Als we nou jouw topic start er eens bij pakken: "xp doet ineens vaag". Tja - het beschrijft niet echt je probleem - we zouden zo honderden topics per dag kunnen hebben met hardware en software die 'vaag 'doet. Niet echt iets intressants :)
Ik heb windows xp sp1 draaien en opeens doet hij vreemd,
hij vraagt ineens om een wachtwoord terwijl hij dat nooit vroeg en ik dit nooit heb ingesteld.
Waar vraagt hij om een wachtwoord? Bij het opstarten? In Intenet Explorer? Als je iets opent? Heb je een netwerk? Welke XP heb je (Home of Professional)?
En aan de linkerkant van het scherm waar de maptaken staan zijn weg, deze krijg ik ook niet meer terug met map opties en software kan ik niet meer openen in configuratie scherm.
En dit heeft op welke manier met je eerste vraag te maken? Ik dacht juist dat je niet meer in Windows XP kon komen omdat je een wachtwoord in moest geven?
en met afsluiten krijg ik nu ineens geen blauw scherm meer
Je hebt ongetwijfeld de BSOD Guide van blackd gevolgt dan - ik ben blij te horen dat die geholpen heeft :)
maar een zwart met een venstertje erin(niet erg overigens)
Tja ;) Ik kan hier echt niets mee al zou ik willen :)

Maar goed - los van dat je topicstart absoluut geen info bevat - maar alleen een opsomming van 'vage' problemen - ontbreekt er gewoon eigen initiatief. Wat heb je zelf al gedaan om dit op te lossen? Heb je al eens gezocht - waarop dan?

Stel je bijvoorbeeld voor dat er al een topic over zou lopen over je eerste probleem - en stel je voor dat dat topic letterlijk een paar centimer onder jouw topic zou staan - dan zouden we dat niet eens 'zoeken' kunnen noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat van dat wachtwoord is gewoon dat ik een inlog scherm krijg, maar er zit geen wachtwoord op ofzo. maar ik had eerder met opstarten geen schermpje.

en met blauw scherm bedoel ik dat het normaal blauw is met de text "opslaan van gegevens" enzo. geen BSOD.

En die topicnaam.. ja ik wist geen naam:S XP ging gewoon ineens zo "vaag" doen..
en allemaal van die kleine dingetjes zijn het dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is niet de plek om je topic uit te leggen ;) - ik probeerde met mijn reply hooguit te illustreren dat je van jouw topic een soort raadsel gemaakt hebt voor de welwillende lezer in plaats van een duidelijke topicstart :)

Zorg er gewoon voor dat als je een topic opent dat je:
- Duidelijk bent en genoeg informatie verschaft - zowel in je topic titel als in het topic zelf
- Dat je topic uitstraalt dat je er zelf iets voor wilt doen, en iets voor gedaan hebt.
Dat zijn namelijk de minimale vereisten aan een topic - en zolang je je daar aan houd ben je al een heel stuk op weg om een goed topic te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Afgehandeld en mag voortaan via mail :z

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.